Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Sunday, July 8, 2012

Kes sailang menyailang

Assalamualaikum.

Bila jari stat nk menaip je aku terus stuck lepas bagi salam. -.- ini namanya simptom malas.hari ni aku nk bebel pasal kes sailang.Sailang bukan pailang.klu ikut definisi aku,sailang ni rampas,suka2 kata ko punya.klu salah guwa minta ampun.


kes sailang 1
situasi: bila masa kau jatuh cinta semula dgn ex yg kau sendiri buang.

ok ini musibat namanya.selalunya lelaki la yg bt.dlu masa dunia bagai kau yg punya.kau bazir2 je kasih syg dia.dan skrg bila ex kau bahagia dgn laki lain,sibuk pungpangpungpang nk ex kau balik.itu sume bt aku nk lempang.klu kne batang idung sdri la. (-.-) actly byk kli da kne.


kes sailang 2
situasi: jatuh cinta dgn makwe/pakwe org.

benda ni sama je dgn situasi 1.bezanya dia x ada kne mengena dgn kau.mmg mak bapak dia x kesah,aku lg la x kesah.cuma cara kita kne betul.kalau rasa lagi kacak (sgt), beriman (sgt) dan terlebih kasih syg sampai tumpah2.hahaha.so bole la cuba sailang eh. :D


kes sailang 3
situasi: kau ada makwe/pakwe,tapi kau tersuka kt kwn dia.budak tu plk da ada org lain,tp suka kt kau.

ini tamak.da ada org lain,dan nk ada lg.mgkin stok hot setap je dpt kes ni.takpun pesen yg rupa takde,tp duit ada.Tapi kadang kita tak bole slhkn dia.kot mgkin pasangan dia bkn seperti dia mahu?ceh..nk sedapkn hati.org kata 'selagi belum kawen,sy available'.kehkehkeh


kes sailang 4
situasi: dia single,dan kau pun single.tapi dia femes dan kau biasa2 ajeww

contoh neolopak dgn awang.Si awang ni kje tukang karut,neolopak model seluar dalam.dia suka ke neolopak.neolopak pun suka kt dia tapi perempuan ni pesen memilih.wlupn awang ada rupa,ada duit,tapi tak femes cm neolopak.si neolopak ni pesen takut awang sailang dia dari peminat.motif sgt ! -.-"


kes sailang 5
situasi: dia tak kenal kau,tapi kau gila semacam.da knp?

pesen syok sendiri ni kadang payah jugak nk handle.org lain tak bole nk lebih.konon itu dia pny.kesian.. :/ yg gila cmni selalunya bkn tak comel,cuma kurg kasih syg.contoh la,penah dgr tak ayat ni "Lee Min Hotak awak pakwe aku tau ! jaangan rampas dia" -.- btw,kau sape suka hati cop2.


footnote: fuhh..entri pendek,aku amik masa 1jam ngadap 'assalamualaikum' je pun.sgt mengundang.korg pny situasi mn?aku semua kecuali last tu.






 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat