Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Monday, September 10, 2012

Saiz Coli

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

(Buang mud sedih entri lepas)Tajuk ni korg yg minta,abg refer dr stat je.Sebenarnya abg pun x tahu nk huraikan macam mana..malu dohh..+_+ Saiz bra ikut saiz breast kot. #finetaktahu.Konsepnya sama je mcm pilih spenda untuk lelaki #benda terjojol.

Abg da baca ckit2 info pasal bra dengan muka yg agak merah2 isi udang.= =' Terasa romantik plk bila lelaki baca info pasal penjagaan diri perempuan.#muntah.
Benda basic korg nk tentukan saiz mestila amik ukur lilit.Guna pita tape,bukan ukur lilit breast.No,no..tp ukur lilit dr bwh breast keliling bdn.Guna unit inci tau.Sebabnya abg pun x tahu +_+ Kalau dapat nombor genap macam 12inci,then kena tambah 4inci.Contoh...(12+4=16inci) so 16inci la saiz breast korg.#amboikeciknya.hahaha..kalau dpt nombor ganjil,contoh 41inci kena tambah 5inci..(41+5=46inci) #gilabesarpulak.HAHAHA
Sebagai lelaki,mula2 aneh jgk dgr word 'cawan'.Yg ni la kot penting,sebab kang pakai terkecik sesak nafas mak dikk.Pakai besar kang ada lak yg cicir.hahaha..#ok,taklawak.Ada kira2 juga ni..tadi da amik ukir lilit badan kn?amik yg sebenar sebelum campur 4 or 5inci tu.Then korg amik ukur lilit breast pulak..(lilitan dr hujung nipple) contoh,

Tadi ukur lilit badan dpt 12 <---sebelum tambah 4 inci (no genap) or 5inci (tuk no ganjil)
Ukur lilit breast katakan dapat 16inci..tolak kedua2nya, 16-12=4inci.So beza hanya 4inci.

Refer kt cni,
Beza kurang 1 inci = guna cup saiz AA (x ckup vitamin ni)
Beza 1 inci = guna cup saiz A
Beza 2 inci = guna cup saiz B
Beza 3 inci = cup saiz C
Beza 4 inci = cup saiz D

dan seterusnya la kot..ek,ada sampai cup saiz X,Y,Z ke?kemain gedabak..hahaha :P

Owh ye,x payah malu2,hipokrit.Benda ni bukan lucah..kalau x bagitahu pun dan x amik tahu,x semestinya lelaki x tgk breast korg.Mesti terrrr...tengok jgk +_+ 

p/s: Yang ni sume tahu kot..jgn pakai bra (girl) atau spenda (boy) ketat2.sbb bole sekat aliran darah.nti kne kanser.Lelaki bila tahu ni xpyh sebok2 plk teman awek bli bra,kebanyakkan perempuan x suka ok.

Saturday, September 8, 2012

Mendekati gadis yg suka belajar

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Desakan dr keyword nuffnang,abg share la ckit tips k.Macam mana nak dekati awek yg suka belajar ni.

1. Selalu2 la melepak kt perpustakaan.Walau malas tahap cipan,batang hidung kau kena la sesekali nampak.Even kau datang bukan untuk belajar atau pinjam buku.

2. Konon2 kau mencari buku yg sama macam bdk perempuan tu,tapi buat trick zaman pak kaduk.Pastu buat muka kesian nk kongsi buku.Ni namanya sambil meyelam minum air.

3. Setakat belajar 2,3jam x puas berlendir kn?So sebagai lelaki,kau ajak dia belajar sama2 lagi esok.Tapi bukan library la,ajak kt tepi tasik ke.Kira date sekali la kwn. ;)

4. Jangan borak pasal peribadi di awal perkenalan.Dia budak skema,kau kena faham.Borak2 la pasal belajar,rumah sukan ke..+_+ yg ada kene mengena dgn pelajaran r.

5. Kalau kau ada kemahiran sesuatu subjek,tunjukkan kepandaian kau tu menyelesaikn masalah.Jangan tunjuk bengap,asyik dia je nk ajar kau.Kalau cpt pick up ok lg la.

6. Budak skema ni dia lemah lembut ckit,alim2,dan agak lampi dalam aktiviti sosial.Jadi kau jangan ajar dia bukan2.Awal2 da mcm tu mmg reject r.Cuba ajak dia berQiam ke malam2. :)

7. Jaga bahasa dan cara pemakaian.Diorg x suka selekeh2,buas,dan bahasa yg agak kuang ajau.Kalau ye pun stylo,jangan pakai seluar koyak rabak.#serabai.

8. Sebab diorg pandai,jadi dilarang buat sesuatu yang bodo depan mata diorg.Contoh,kau berlagak bijak,tapi hakikatnya bila suruh buat,haprak pun kau x tahu.Be matured!

9. Cool..jangan gelabah.Gadis2 kuat belajar ni suka tengok lelaki yg tenang,muka sedap mata memandang.Org ckp muka yg terpancar imannya.x kesah warna kulit. = ='

10. Untuk melebarkan sayap,rasa2 dia da biasa dgn kau..hujung minggu ajak la dia keluar.Jangan tunjuk niat sebenar.Bagi alasan teman prg kedai buku popular.hihi..

ok,gud luck guys ;) -jom buat kwn-


p/s:berita sedih,atas bebrp kesilapan yg berlaku tgn kanan abg retak semula.so abg x update tuk bebrp hr or minggu sbb abg x kidal,agk lembabss nk taip gn kiri.maafkn abg! ;(

Friday, September 7, 2012

Fe'el lain2

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

 + perempuan = 
Perempuan gaduh rebut lelaki.
Adakah sbb kepupusan lelaki bt korg rasa terdesak dan terhimpit.Atau bergaduh tu perlu tuk dptkn sorg lelaki?rata2 yg bergaduh rebut jantan ni bkn la prmpn yg x cun,mmg cun.tp sayang gile lelaki yg korg rebut tu bukan la hensem mana pun.Lelaki yg x berkualiti.Sorry to say..mmg obvious la kn,korg gaduh perang mulut sume dan dia x bt apa2.lagi rasa bangga.ok,dayus!lbh baik kau berpakat baik2 tinggalkn je dia.
  + Lelaki =
Lelaki suka berebut perempuan yang da dimiliki.
Mesti ada diantara korg yg pernah rasa kes macam ni kn.Bajet cun la sbb ada 2 lelaki suka pd masa yg sama.haha..ok,mgkin korg hot stuff.Lelaki yg macam ni selalunya lelaki yg ada rupa atau duit.Konon kuasa di tangan lelaki.Bkn x ada prmpn lain,tp dia suka cantas gilapren org sbb rasa diri tu da ckup bagus.Erti lain,hot market.Bgs la kn..hidup ni bosan kalau x de pesaing.Asalkan bersaing secara sihat,x main tarik2 rambut.

Berebut sorg lelaki dan bersaing secara sihat tuk dptkn sorg gadis.
Jalan penyelesaian utk perempuan adalah main tarik rambut atau perang mulut bagi yg ada akal sikit?klu semua prmpn mcm tu habis la dunia..lingkup.Sepatutnya korg tarik rambut si lelaki tu.Miang sgt x tahu nk bt pilihan.Lelaki yg ada ciri kepimpinan harus la bijak bt keputusan.Bknnya blur x tahu nk pilih yg mana 1.so gadis2 sila abaikn lelaki yg x tahu nk bt keputusan ni.Mmg korg ada hak nk memilih.tp malu la kn perempuan rebut lelaki beb?watepak..1 kmpg mengata.
"Best man will win".Lelaki berhak memilih gadis pilihan hati.Samada dia kepunyaan org atau single riang ria.Bukan nk menggalakkan.Guwa pun ada awek.Tapi seeloknya jgn la cantas awek org derr.Kalau jadi cinta 3 segi,bersaing la secara sihat.Maksudnya cuba memenangi hati si gadis wlupn dia da berpny.Melainkn dia da ada ikatan yg sah,tunangan atau isteri org.Yela..kdg2 wlupn dia da berpny,mgkn kita rasa kita ni lebih layak dan menghargai dia.Konon bole bt dia lagi bahagia la kn.so x salah bersaing secara sihat.Jangan main bomoh da le..+_+Tapi perempuan KAU kalau da ada pakwe yg baik dan bertanggungjawab jgn la menggatal dgn lelaki lain pulak.#cakaptukdirisendiri

Abg blogwalking pelan2 la ek,kje byk.bai! ;)

Wednesday, September 5, 2012

lelaki pakai g-string

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..


Kejadahnya lelaki pakai g-string?Mungkin ada kaitan dgn entri lepas Jenis air,bila aku cakap lelaki pun kena pakai pantyliner.Geli bhai main selit2.Memang ada utk lelaki,tp negara Omputih je la kot.Aduiyai,ngilu,ngeri!

Untuk x menghampakan,abg bagi idea ckit macam mana lelaki nk pakai g-string.Sbb xde jual merata2 kt Malaysia,abg suggest para lelaki asal x nk kempunan,

1. xpayah pakai boxer,tukar pakai spenda.Spenda prmpn biasanya berpintal2 lepas buang air.So amik inspirasi dr situ.Nampak cm g-string kn?klu nk tahu,cuba la bt.#sumpahxpernahcuba

2. kau guna stokin adik kau yg saiz kecik tu,ikat tali rafia kiri kanan.buat la cm ikat tali layang2.kang guna stokin besar x ckup ayu,nampak serabut sgt kn.

3. bagi yg ada kepakaran mengait 'cebek' guna benang Nylon,kau buat la sendiri mcm sarung nangka kecik.buat tali skli senang nk selit.

4. paling sadis kau gunting je la spenda lama amik bahagian depan je,yg lain2 tu kau bt tali guna getah spenda tu jugak.x elok membazir.recycle le balik.terlebih seni +_+

5. dan kalau da hamak sangat,teringin bebenau,g je la beli g-string perempuan.bli free saiz supaya 'adik' kita x sesak nafas duk tersepit.bila dia merengek kita gak yg susah nanti.

Sumpah,ketandusan idea sgt ni.5 ckup la kn.Sebab abg pun x pernah terfikir lelaki nk pakai g-string.Sangat-sangat buruk rupanya.Apa2 kesan sampingan dr percubaan kt atas ni jangan salahkn abg k.Sekadar gurauan!eh jp..masih terfikir,lelaki pakai pantyliner?HAHAHA


Tuesday, September 4, 2012

3 jenis air

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Alhamdulillah dengan sedikit pembacaan abg nk kongsi sikit ilmu yg rasanya wajib kita tahu sebagai seorg muslim.Jom..kasi pecah dara.Sory x dpt letak gmbr sgt,nanti korg muntah pulak.sendiri google ek.

Sumber: Hasil pembacaan,tp abg olah supaya lebih faham dlm versi abg stalker! (Maaf klu x padat dan kurg tepat) InsyaAllah..sedikit ilmu dpt dikongsi bersama. :)

Apa yg korg tahu tentang Air Mani?
Heh!jgn tahu pancut je bang..ok,sume org tahu air mani utk lelaki.tapi ramai jgk x tahu yg prmpn pun ada air mani kn?ye,nona manis pun ada la.Bezanya air mani lelaki pekat,berlendir,ada bau lain2 masa dia kering/basah.Perempuan pny cair dan kekuningan.Cara keluar sama je masa kita tgh klimaks.Air mani xkn keluar meleleh/memancut kalau setakat comolot.Mesti la lepas adegan asmara lelaki prmpn.Kalau binatang abg x tahu plk. +_+ Hukum kalau keluar air mani,kita wajib la mandi wajib/junub.Spe2 yg x tahu niat mandi wajib tu elok la gali kubur sendiri siap2 k.Katakn la air mani kau yg smlm terkena pd baju,x pasan la konon.Senang je,korg kikis je air mani yg da kering tu.Kalau basah,basuh le..lepastu da bole gn pakaian tu tuk solat.Seelok2nya tukar la pakaian derr..= =' Owh ye,air mani kaler putih kelabu ye adik2.Ni kaler lelaki normal cm abg.

Air Mazi la plk..
Kalau dulu masa abg bodo2,serius ingatkn air mazi gadis2 je kne.Tapi salah derr.lelaki pun ado..air mazi ni bkn keluar lepas klimaks je tp kalau kita comolot atau lebih ekstrem berangan ehem2 pun bole keluar.Dia x memancut mcm air mani tu,meleleh je kot.xpernah perasan pulak..hahaha.sbb air mazi kdg2 x mendatangkn feel masa dia keluar.Kalau air mani tu kita dpt la rasa jgk kn guys?prmpn sila tutup mata.Warna mazi kalerless dan agak berlendir.Mazi klu keluar kita x payah mandi wajib,tp wajib wuduk dan da puas berlendir kena la cuci ehem2 kita.xkan kau x solat,nk ngadap buah hati kne bersih2. :)

Ada 1 lagi..Air Wadi.
Sekali tgk macam AnwarHadi pulak.imsorryimsorryimsorry!haha..air wadi ni mcm air kencing ckit2.sbb dia keluar lepas kita kencing.Mesti pernahkn lepas kita kencing tetbe kua lg terincit2 air,warna agk keruh2..x berbau.tu la dia.Bole juga keluar masa kita tgh meneran.bukan masa berak,tp masa angkat brg2 berat.Jadi hukum dia x perlu mandi wajib juga,cuma angkat hadas macam pas kencing je.Tapi pastikan x terkena spenda/boxer/g-string atau panty kita.

Patut la perempuan kena pakai pantyliner.Untuk keputihan,tp sbnrnya keputihan tu air mazi or wadi la kot.So skrg bkn perempuan je kena pakai pantyliner,lelaki pun!Tapiii...errr...mcm mn ek?HAHAHA..spe2 bole la bt tutorial utk lelaki pakai pantyliner. :P aku risau tercampak je masa main bola.hahahha ;))

Monday, September 3, 2012

'Org hensem x layan perempuan'

Assalamualaikum.

Tengok tajuk cam best.Ok,pernah la ada sorg cik adik manis ni PM aku.Dia tanya kenapa aku ramah sgt dgn follower perempuan. Ntah apa masalah dia pun aku x tahu r.Alasan dia,

 'orang hensem x layan perempuan!'.
RVP = hensem = da kawin

Agak nk berdarah hidung aku dgn statement awek manis tu.So ternyata la aku x hensem sbb aku layan ramah dgn ramai aweks.Mungkin sbb aku kn abg. Org hensem kalau x layan prmpn,x kawin la kau..

Pendapat aku la,ada 3 je sbb kenapa org hensem x layan perempuan.(Aku punya pendapat)
1. Sebab dia gay,
2. sebab dia gay,
3. dan sebab dia gayyyyy~

u r so gay!but im not.

Betul ke lelaki yg layan ramai perempuan tu x hensem?kalau macam tu ramai la perempuan jd anak dara tua sbb lelaki ramai bajet hensem kot.'Org hensem kn x layan perempuan'.Sebaik aku x kacak. =.=

+ 
(Contoh semata-mata)

Hambikk kau,bole masuk melodi ni.Diorg ni kategori kacak aku rasa.Tapi xde lak cite diorg main belakang,ada bini cun melecun lg tu.Kau ada?aku pun x de.

'Org hensem x layan perempuan' = mungkin sebab dia ada genetik tenggiling.
'Org hensem x layan perempuan' = mungkin dia GAY
'Org hensem x layan perempuan' = mungkin dia gila

Macam2 spekulasi lagi la kita bole kaitkan dgn org hensem yg x layan perempuan ni.Sape la mamat malang tu..aku xde la hensem sgt,cuma ada manisnya..wawawa.Tapi kn, xde la pulak sampai x layan perempuan langsung.Lawan fitrah da tu.

Kesimpulannya,
hensem macam pelangi :) so xde masa nk layan perempuan,memilih! Pendapat?


p/s: Aku bajet remaja la sgt pakai lagu ntah apa2 ni =.=

Saturday, September 1, 2012

To be perfect

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..


1. Nak jadi sempurna kena pakai baju baru tiap2 hari,barang sume ori.1kali je pakai lepastu harus la x pakai lagi.simpan bt datuk dalam laci.

2. Nak jadi sempurna kena wajib ada barang kemas sepeti.Kalau bole emas pun nk salut kt gigi.Gelang tangan tebal 2,3inci,rasa nk pakai sampai ke kaki.

3. Nak jadi sempurna kena mekap tebal2 la.Sampai jiran sebelah pun x kenal kita.Hari ni blusher kaler biru,esok hijau,lusa kuning pula.Bedak 4,5inci bru rasa selesa.

4. Nak jadi sempurna kena makan kt restoren 9,10 bintang.Gerai tepi2 jalan x pandang.Walau keliling pinggang ada hutang.x apa..itu sume tolak belakang.

5. Nak jadi sempurna kena bawak kete besar punya,asal nampak macam org kaya.hujung bulan bayar hutang je la.x apa..biar papa asal bergaya.

6. Nak jadi sempurna kena cari kesalahan orang.pekung org kita dedah,nanah sendiri kita lindung.cakap pungpangpungpang psl org,keluarga sendiri lintang pukang.

7. Nak jadi sempurna wajib ada buayapren/gilapren.muka hot,market tinggi,tukar pasangan cm tukar baju je kan.sedih 2,3hari je patah tumbuh hilang berganti.

8. Nak jadi sempurna kena ikut fesyen terkini bukan yg lama.x kesah la walau baju nampak dada,seluar paras peha.Lu jaga kubur lu,guwa kubur guwa.

9. Nak jadi sempurna kena solat 5x sehari.lepastu rasa cm da x ada dosa lagi.nak tebus dosa pergi haji.Walau bukan guna duit sendiri.

10. Nak jadi sempurna update blog hari2.untung nuffnang bg BE lagi.Walau entri cm kutuk dri sendiri..x apa,biar la org nak kata apa pasal kita ni.

Entri suka2 hati,cuma memerli,kalau terasa harap dimaafi.sebenarnya banyak lagi,tp xpe la..lain kali. ;)

Kerana Janji

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Kita jangan suka2 tunding jari..Jom cikedauttt~

Nurul ManjaMintaKaki        : Abg,bebi nak sgt pakai barang kemas sampai ke lutut.
Muhd NazimanNazirulNazri : Kita x mampu..tapi abg janji nanti abg belikn tuk bebi k.
Nurul ManjaMintaKaki        : Yeay!sayang abg.mmuacksss~

Kalau x bagi x sayang la?puii!

Abdul ManapKamalAdlin : My bebi,da kwin nti i nak 10org anak tau.#mataberkaca
Nur KasihSampaiMati      : bukan 10 je bebi bagi,20 pun bole abe wey~
Abdul ManapKamalAdlin : Janji tau..baba sayang bebiiiii...muah 30x30kali :)
Nur KasihSampaiMati      : Ye mucuk,bebi janji.itew balas alik..muacks 30x30kali ;))

Lepas kawin pasti ke bole bg 20org anak?da janji tu...aiyooo~

p/s: Apa yang berlaku dalam hidup kita ni samada benda baik atau buruk adalah apa yang mencerminkan kita semula.Jangan menyalahkan sape2.Pasangan adalah pantulan cermin kehidupan utk kita.Kau buat jahat,jahat la kau dapat.-sorry,abg balas kunjungan agak lambat eh.tenet cm sakai bila da hujung bulan-
 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat