Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Tuesday, July 24, 2012

JUAL MAHAL

Assalamualaikum.

Jual mahal ni tak kesah jejaka atau the gadis-gadis.tp pondan mahupun bapok tak termasuk.Selalunya yg jual mahal ni budak yg bajet hot setap.kau,aku,dia,sape2 pun akan rasa terkadang hot. -.- Dan selalunya jugak yg jual mahal ni akhirnya akan dihujani soalan berbunyi:

 BILA NAK KAWIN?Aku lemah betul bila org tanya cmni.. -.-" 

maka banyak la alasan cik kakak dan cik abg konon nk tutup kemaluan la..


bagi aku atas ni sume alasan nk kaver."yg bulat tak akn datang bergolek,yg pipih tak akn datang melayang".kau faham tak?selak kamus dewan page 144.

Sebenarnya 'Jual Mahal' tu cuma alasan nk back up kesilapan sdri.Aku bagi contoh,mohon rujuk kt bwh.
1. Muka masam cm cuka.Cuba la manis sikit,sedap la jgk mata nk memandang.ni tidak,masam doploh 5 jam.Jd org tgk takde selera.
2. Mulut jahat sangat.duk mengata org pungpangpungpang.itu namanya karma.kan da kena batang hidung sdri.
3. Kau buat trademark 'jual mahal'.sape2 nak senang je reject tanpa belas kasihan.at the end,forever alone. T.T
4. Bajet hot setap,jalan mendada aje..demand tinggi sgt.nak jodoh yg kaya,hensem,cun,bergaya.last2 habuk pun tarak.
5. Kuat berangan mat jenin.baru teman tapi mesra,da miang bajet laki bini.spenda pun mak bli lg.setia la konon..
6. Menunggu bulan jatuh ke riba.ibarat merak di kayangan sedangkn kita gagak di rimba.tak sedar diri.
7. Terlalu berharap sangat jodoh tu datang bergolek.da la tak usaha,doa pun tak..nk tawakal?ke lauttt der...
8. Terlalu mengikut emosi.alasan period,alasan kerja bnyk.tak bole pakai..cmne nk dekat,emosi asyik tak stabil je.takut itew taw.
9. Tak reti nak tolak ansur.Zaman skrg ni tak kira la laki ke prmpn.kalau suka grab cpt,jgn tunggu sape nk ngurat dlu.
10. Rasa2nya badan kne mandi air bunga la.. T.T takut penyakit keturunan.

Itu la kelemahan kita.tapi pura2 guna words Jual Mahal tu.mitos semata-mata.Mahal sgt ke?heh >,< tny dri sdri.

Sunday, July 15, 2012

Tentang Gadis's

Assalamualaikum.

Buat entri lagi.Wlupun kt opis keje cm haremm byk.-.- Selalunya bt entri ondaspot.Eh,jom borak pasal perempuan.Maaf le,mmg suka cite psl the gadis2.Lelaki ni ghairah pd prmpn mmg x kn hilang.so suwiitt le laki tahu psl prmpn. :) tp abg x suwit pun. -.-

Tentang Gadis's

1. Pakaian adalah keutamaanya diorg.Muka x lawa 'ada aku kesah?'.Yg penting bju nk pakai.Nk g kelas pun pk sampai ke jamban nk pakai bju apa.
2. Obses dgn diri.Kurus x bole,gemuk x bole,jerawat pun x bole..apa pun x bole!Stat la diet,xpun sibuk amik kolagen,VCO la,ntah apa2 lg. <--guna duit ptpn lak tu -.-
3. Cepat terikut2.Apa kwn beli,kwn ada,sume dia nk jgk.Sanggup ikat perut untuk mendapatkn benda yg dia nk tu.kebulur xpe,asal dapat.
4. Suka membazir.Beli ikut kehendak,bkn keperluan.Tudung da berlori,sampai muntah2 laci.Dia beli jgk shawl la,pashmina la,trend skrg bawal printed kn?
5. Simpan koleksi x pun bt datuk.Selalunya yg rajin meminjam ni prmpn.Da pinjam,susah plk nk pulang.Bt kwn rs nk jetoi je pale kau.
6. Sikit2 betulkn tudung,pantang lalu dpn cermin.hm..x sah klu x suluh muka.Klu kjp sambil lalu je xpe,ni siap berhenti tacap.sebaik x pecah cermin org.
7. Sikap jeles x pernah xde.Tgk kucing berdating pun dia mesti nk jeles.Ntah apa masalah pun x tahu le..apatah lg tgk manusia.
8. Agak sombong.Klu org x tegur dlu,jgn hrp dia nk tegur.Nk berkawan pun susah..klu lelaki kjp je da ngam,da bole tdo sebantal.
9. Cepat emosi.x kesah la emosi mrh,sedih,suka,tangkap cintan,apa2 perasaan pun.Perempuan la yg paling cpt perasan jugak. -.- tacing tu da semestinya.
10. Perempuan ni manja dan penyayang jgk.luar keras,berduri2..auchh!hahah ;)) Tp hati..alahai syg,lembutnya awk ni :) nangis pun sorok2.

p/s: cm biasa,ni yg selalu abg nmpk.sbnrnya ada 1001 point lg -.- lg 991 tu korg pk sdri.hahah ;)) 

Sunday, July 8, 2012

Kes sailang menyailang

Assalamualaikum.

Bila jari stat nk menaip je aku terus stuck lepas bagi salam. -.- ini namanya simptom malas.hari ni aku nk bebel pasal kes sailang.Sailang bukan pailang.klu ikut definisi aku,sailang ni rampas,suka2 kata ko punya.klu salah guwa minta ampun.


kes sailang 1
situasi: bila masa kau jatuh cinta semula dgn ex yg kau sendiri buang.

ok ini musibat namanya.selalunya lelaki la yg bt.dlu masa dunia bagai kau yg punya.kau bazir2 je kasih syg dia.dan skrg bila ex kau bahagia dgn laki lain,sibuk pungpangpungpang nk ex kau balik.itu sume bt aku nk lempang.klu kne batang idung sdri la. (-.-) actly byk kli da kne.


kes sailang 2
situasi: jatuh cinta dgn makwe/pakwe org.

benda ni sama je dgn situasi 1.bezanya dia x ada kne mengena dgn kau.mmg mak bapak dia x kesah,aku lg la x kesah.cuma cara kita kne betul.kalau rasa lagi kacak (sgt), beriman (sgt) dan terlebih kasih syg sampai tumpah2.hahaha.so bole la cuba sailang eh. :D


kes sailang 3
situasi: kau ada makwe/pakwe,tapi kau tersuka kt kwn dia.budak tu plk da ada org lain,tp suka kt kau.

ini tamak.da ada org lain,dan nk ada lg.mgkin stok hot setap je dpt kes ni.takpun pesen yg rupa takde,tp duit ada.Tapi kadang kita tak bole slhkn dia.kot mgkin pasangan dia bkn seperti dia mahu?ceh..nk sedapkn hati.org kata 'selagi belum kawen,sy available'.kehkehkeh


kes sailang 4
situasi: dia single,dan kau pun single.tapi dia femes dan kau biasa2 ajeww

contoh neolopak dgn awang.Si awang ni kje tukang karut,neolopak model seluar dalam.dia suka ke neolopak.neolopak pun suka kt dia tapi perempuan ni pesen memilih.wlupn awang ada rupa,ada duit,tapi tak femes cm neolopak.si neolopak ni pesen takut awang sailang dia dari peminat.motif sgt ! -.-"


kes sailang 5
situasi: dia tak kenal kau,tapi kau gila semacam.da knp?

pesen syok sendiri ni kadang payah jugak nk handle.org lain tak bole nk lebih.konon itu dia pny.kesian.. :/ yg gila cmni selalunya bkn tak comel,cuma kurg kasih syg.contoh la,penah dgr tak ayat ni "Lee Min Hotak awak pakwe aku tau ! jaangan rampas dia" -.- btw,kau sape suka hati cop2.


footnote: fuhh..entri pendek,aku amik masa 1jam ngadap 'assalamualaikum' je pun.sgt mengundang.korg pny situasi mn?aku semua kecuali last tu.






 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat