Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Wednesday, May 2, 2012

10 kata-kata yang merobek hati the gadis's

Assalamualaikum.


Tengok tajuk.Amek kauu..rosak bahasa melayu.Abg rasa bkn hati prmpn je robek,hati lelaki pun bole koyak rabak jgk tau.Lagi2 yang jambu.ckit2 meleleh.tp x pondan ok =.= 

Pesanan penaja: "Jangan sakiti perempuan,sekeras mana pun fizikalnya hati tetap lembut".-mama,2009.

Kalau dpt pakwe yg baik,menjaga hati,jaga pertuturan,mmg kelasss la kau maria.tapi lelaki yg ada sekarang ni lebih byk plastik dr tulen.Blm dpt sume baik,kentut pun wangi.Da dpt,habis madu botol dibuang.

Org ckp lidah mampu membunuh.err..klu lidah pendek?hahaha.pun bole..cuma tumpul ckit r.haha ;))


10 ayat yg mampu mengoyak hati perempuan.

1. "Sy bkn x nk awk,tp sy rasa ada yg lebih baik untuk awk". <--prmpn bole terluka wlpun lelaki tu betul2 mksdkn nya. 
2. "Muka da la x cun,perangai cm setan".<--jgn terus menerus ludah,cuba tukar ayat lembut ckit,sdp didgr.
3. "Owh..blm mdi,patut la bau tapir.Muka pun da hampir sama.ehehe.." <--jgn bergurau lebih2.tumit makannya nanti.
4. "Eh,awk ni melantak ke mencekik.sy blm mkn lg r". <--jaga bahasa dan peka dgn fizikal si gadis.cuba tolak ansur.
5. "haha..kelakar la awk pki cmni.da mcm bapuk tua". <--jgn menghina wlpn hakikatnya mmg cm bapuk pun..-.-
6. "Kau ni kasar cm jantan la.kompem xde laki nk kau.puii!". <--ayat kurg ajar sgt,prmpn kasar pun bole terluka.
7. "Cun2 nya kwn kau,asal kau xcun eh.Da la hitam". <--dilarang puji prmpn lain,lg2 ayat menganjing cm mintak sepak.
8. "dala..xpyh nangis.buruk beno sy tgk". <--prmpn nk dipndg cantik,wlpn x cun mana.tp jgn kata dia buruk!
9. "syg..perut awk boncet la,peha besar,bontot pun da lebar". <--jgn tegur part sentisif dia secara terus terang.tipu sunat le..
10. "Apa ke bangangnye awk ni..2x3 pun x dpt jwb". <--jgn nk kondem sgt kelemahan dia.Apatah lg memaki hamun.
11. "Jgn msj sy lagi.Jgn call,jgn cari.Fikir pun jangan". <--wlu merajuk mcm mn pun,jgn sesekli menghalau.

p/s: mencari ketenangan.. :)

31 comments:

RED STRYDER said...

toi tu abg stalker... stuju 100%

MISS Z BERCELOTEH said...

betul..betul..
walaupun ayat tu cuma simple..hati perempuan mudah tersentuh...

Oshin said...

kata-kata mintak penyepak pon ada hahaha

mizzkechique said...

ermm..ermm.. kejamnya!!!

[sutera kasih] said...

9 & 11 PALING MEMBENGANGKAN HAHAHAHA

Tentang Kita said...

pernah org htr msg saya..ayatnyer mcm no 11

ilanilyana said...

datang skodeng :) hehe tumit makannya nanti? hehe jaga2 jgn abg stalker yg mkn tumit nanti

aimi said...

seyes lau kne ayt nie.. mmg org xkn ingt langsung name laki 2

cik pha said...

perh menanah hati aku kalau ada yang cakap camtu

Miz Novexx said...

beranilah dia cakap macam ni, kena sembur dengan EtBr... kahkahkah
p/s : nak biak cinta? oh sila taip CINTA hantar ke 24434 ;)

Norlida Ramli said...

betul tu..
hati kami umpama kristal..
pls handle with care..kihkih =)

~MiZz Atie ZieYa~ said...

mmg pun terluka

eddy syrol said...

pengalaman abg ni... hehehe

cik ika said...

memang sentap abes woo~~

Mohammad Abu Bakar Kamal said...

ada betulnya jugak..

farah hanim said...

The title supposely 11 kata-kata yang merobek hati the gadis's..

♥♥uNie FaRaHaNi♥♥ said...

memang betul pun...haha...x pndai jaga hati betul...tp kdg2 jujur lebih baik kot...^_^

♥♥uNie FaRaHaNi♥♥ said...

memang betul pun...haha...x pndai jaga hati betul...tp kdg2 jujur lebih baik kot...^_^

snf said...

hahahha.perempuan mmg sensitif. majuk majuk mmg lah mau dipujuk.hahahha.terkena kat btg idong sendiri lah plak.addooii.

nak tau??jomm..
http://great-snf.blogspot.com/

onie said...

paseipa tu abg? putus cinta ka cinta gantung tak bertali ni yang duk mencari ketenangan :P

O CIKTEDDY said...

em abg penah kate mcm ni kat pompuan ke?ekeke

Bella Bell said...

Dah biasa kena macam ni. Tak kisah pun. Hati kental, hati kering orang kabor.

miss t!Q said...

wahwah abg stalker...msti abg neh boipren yg baek kan...ank yg baek jugak...n abg yg baek....yg slalu jge ati si gadis..hhaha,,..

Faidhatul Arfah said...

bau tapir kahkahkah :)

fiQ'Ra said...

hehe, banyak buat analisa yer.. betul lah tu.. apa pun perempuan laki mmg byk bezanya ;)

cik maisharah said...

ala nape x leh komen kat nape perempuan kene reject tu huhu..
nk wat cane kan..terime je lah..
nangis smpai banjir pon x guna kan abg stalker:)

pasrah je..............

amna said...

suka2! haha..

Cik Purple said...

lelaki macam ni sebenarnya bagus, jujur sangat.. tapi sekali sekala memang nak makan sipar jepon cap tong garden nih.. hahaha..

TeAqArH said...

laki menganjing x sedar diri mmg mintak penyepak sedas dua..tp masih mmpu sabar..ade je kene...selalu cmni la..cube la ayu sikit..baru ade org nak... >_<

Amanina said...

thanks abg, tak comel pun. haha :D
semua ayat kat atas mintak penyepak. wakakaka :D

[farah alias] said...

ok, syg mama sebab bagi pesanan penaja macam tu :)

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat