Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Thursday, April 5, 2012

Peribadi lambang identiti

Assalamualaikum.


Penghuni neraka kebanyakkannya perempuan?

Mungkin betul dan mungkin salah. Yg selalu bg statement mcm cilaka ni lelaki la kn,kaum abg r.

Pakai tshirt longgar,jeans sendat  nampak bentuk kaki lg2 berpeha besar.Rasa2 dpt dosa x? :) Yg pakai da kompem dosa la syg,yg tengok lg berdosa abg rasa sbb x tegur.Si pemakai perempuan,tukang tengok lelaki.Yg pakai dpt 1 dosa sengaja or x sengaja konon.Yg tengok dpt 2 dosa sbb skodeng aurat org dan dosa sbb x tegur.So abg lelaki pun penghuni neraka jgk la kn.

Cantik muka,x cantik akhlak
Gay boy pun ada jgk yg minat prmpn seksi,cun.Tp gadis2 kesygnku percaya la,seksi hny utk stok geli2 je.Klu nk bt bini jht2 abg pun abg xnak perempuan yg lelaki lain da jamah dlu.Wlu kau fofuler sgt,pakai bju kwin style berkemban.Baik bogel je J xde beza.Prmpn bertudung pun x sume baik,bertudung tp nmpk jambul,bertudung tp nmpk tali bra.Apa benda ni?!sampah la wei.lelaki bersongkok pun blm tentu reti mengaji.Sbb skrg tudung,songkok hny fesyen semata2.Maaf la bebi2,klu tersinggung.Nk basuh biar sume adil. x sempurna xpe,asal pandai jaga maruah diri.Skrg blm kwin heret bapak,da kwin angkut suami plk ke neraka.Klu da tayang aset sana sini,bagi lelaki ntah mana2 sentuh suka2 hati,umpama nasi lemak yang da basi sygku.Ingat la,lelaki klu betul sygkn kau,dia xkn sentuh kau sebelum halal.Kesabaran adalah yg paling manis dlm perhubungan. :)


Hensem muka,x kacak perangai
Muka hensem,macho,otot berketul2,duit berkepok,tapi solat x buat.Suara sedap bila menyanyi,tapi suruh azan lintang pukang.Belum lagi suruh mengaji tu.Nnti dapat anak lelaki sape nak azankan?Lelaki mcm ni elok potong anu cmpk bg anjing mkn.Rupa bukan segala2nya.Pakai songkok pun x tentu baik,kalau kepala je berkopiah,niat bengkok seposen pun x guna.Lelaki bab ngata prmpn kemain lg kn J. Bulu kaki sendiri panjang,bulu ketiak x cukur,x malu pun pakai seluar pendek atas lutut,baju x berlengan.Pakai boxer keluar pergi kedai.Bajet da hensem sangat.Kelengkang berkerak,lagi nk pakai seksi2.Pengaruh ank dara org bt benda x senonoh,msj lucah2,masuk wyg bt wayang sdri,ckp perkataan x baik,ni ke org yg nk jd imam utk kau?puii!..serupa pondan.Klu pakwe2 korg mcm ni,jgn dilayan.Klu syg x bt mcmtu la,tggu halal baru btl syg.Sangka lelaki org x mengata,dosa x ada?sume sama je..Allah tu kn adil syg’s.

p/s: dosa yg laki prmpn selalu bt ble memuji,sanjung sgt2 org yg kita da thu dia x tutup aurat dan bt kita dpt dosa. J


 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat