Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Friday, April 27, 2012

Hensem 'ke' vs gedik teramat

Assalamualaikum.

Ramai ke yg tersentap dgn entri abg yg lepas?klik cni klu nak sentap lagi.haha..maaf la syg,bkn sengaja.Cuma random dr pandangan lelaki. :) mn adil klu perempuan je kena kn,nah!lelaki plk.

yeke?tapi ada je perempuan suka lelaki gedik kannn :)

Hensem 'ke' tapi gedik haprak.

1. Muka bole la tahan,pastu amik gmbr pose gedik,gaya model.perasan model sbnrnya.upload kt fb,tag kwn2 seramai tidak.motif?nk like.eeeuww..
2. Kau ingat rambut kau pacak,paling tajam dlm kelas,kau la ketua.Ckp org sume salah,nk dgr ckp kau je.Puii..!!mmg mintak penampar la.
3. Kalau kua patut prmpn yg gedik da mmg azali.tp kau plk lebih2.klu kua bju kne sama kaler.sbb kau x hensem kn?tkt org x thu yg cun tu awek ko.
4. Mentang2 la paling hot chick kt dlm kolej.sume awek kau nk belasah,awek kwn pun kau nk try.Genyah betul perangai.x matang namanya tu.
5. Pantang nampak awek,mesti kau buat2 hebat kn?klu joging kt padang depan hostel perempuan,org lain bt 2x pdg tapi kau sampai kembang2 hidung nk nmpk taf pny psl.
6. Mula2 kenal kata itu haram,itu halal,penuh dgn ciri2 suami mithali la.Da lama2 kau la penyangak,perogol,kaki raba.Poyo yg gedik.Berlagak alim.Benci aku
7. Depan awek sumpah kt halkum x isap rokok,x kua mlm,x pandang perempuan,padahal kaki betina,buaya darat,gigolo,bojan malam.
8. Kau la sayang,cinta,rindu,kasih,sumenya luah pd awek.Pada mak x pernah plk ckp mcm tu.Keluar pun x salam mak.Derhaka pny anak.mampus kau lg bgs. 
9. Asal dgn awek je buat manja,kerut2kn kening konon comel.Untung2 dpt 'brg' lebih kn.Sama la tu..pakwe gedik,makwe gelenyah.
10. Bdk2 kolej biasa la,grouping laki prmpn.Asal ada kje mcm2 alasan kau bagi.Nenek nk beranak la,demam sampai 3x seminggu la,haihh..gedik2..
11. Muka x hensem mana,genyah kemain.x paham bahasa plk tu klu awek x layan.duk sakat2 minx no fon bt pe.Kang mkn tumit jgk muka tu.
12. Gedik gila bila kau pakai cm prmpn.Baju ketat,seluar ketat.nk kata pondan x pondan.tp pakai cm gigolo.kejadahnya kau pakai cmtu.lemas telo nakk.haha
13. Pink addict.Ingatkn prmpn je,kau pun nk jgk.Bju hr2 pink,boxer pink,pelopak pink,kasut bola pun pink.Jgn la pink sgt,x sdp mata memandang.ckit2 xpe :)
14. Tahu la suara besar,tp jgn la gelak cm setan la setan.Gelak cm org gila,kuat2 cm pekak.Gelak2,mata pndg awek2.nk tarik perhatian kn?kesian,nmpk sgt kurg ksh syg.
15. Kalau awek cun x ada tempat duduk dlm bas,kau sanggup bangun kn.tp kalau awek x cun kau bt bodo je.berpeluh2 ketiak org tu,kau bt dek je.Dasar gedik!
16. Perasan comel,amik gmbr bt muncung2 jgk mcm prmpn.hahaha..pastu upload kt fb tggu org like cm org gila.
17. Hensem le sgt setakat ada motor sebijik?bajet hebat sampai memalukn dri sendiri.Konon bakal gantikn superman,hambekk..longkang mkn muka.Padan!
18. Tahu la ank manja,ank tunggal,ank bongsu,manja x bertempat plk.Ckit2 nk merajuk,ckit2 sentap.Jgn pujuk,bg dia pelempang je. (Sebaik  le aku merajuk bertempat :P)
19. Yg ni gedik jgk..buat blog public,tp sorok komen box. :P hahah..gediknya aku.fine.. T_T

p/s: adik abg sorg ni pun nk hentam lelaki jgk.perghh..guwa terasa beb =.= kli cni Budak Comel.
 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat