Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Monday, April 30, 2012

Cinta dalam diam

Assalamualaikum.

Cinta x berbalas lg sakit dr putus cinta.Selalunya cinta x berbalas ni bila kau suka seseorg tp kau takut nk ckp.Bila org tu ada org lain kau frust menonggeng plk.Style abg klu abg suka,abg terus bgth je.reject blkg kira.kau mampu?haha ;))

love is the voice under all silences


Bila tangkap cintan dlm diam.

1. Hati berdebar2 x pun cm benti jp bila nampak or dengar suara dia. Drh ngalir laju. Inikah cinta?hahaha
2. Bila ingat dia tetiba je sengih sorg2 cm kerang busuk. Mata tmpt lain, jasad kt bdn tp hati kt dia je.
3. Sehari x dpt msj, x dpt berita,badan longlai cm bunga layu x dpt air. Rs dunia ni gelap gelita.choii.. >..<
4. Walau bz mcm mn pun kompem nk bukak album tgk gambar dia.x dpt tgk org,gambar pun jadi le..
5. Nk minx gmbr malu,so curi2 copy dr fb dia. :P hr2 tgk.sebelum tdo tgk,bgn tdo pun tgk jgk.
6. Selalu syok sendiri,berangan sorg2.Padahal dia x tahu,x de rasa apa2 pun.Tp kita je duk tersipu2.
7. Mulut kata x suka, tp bila bosan wjh dia jgk kita terbayang. Haihh..susah r cmni.malu tp mahu.
8.  Jarang ckp,xpnh jumpa,xpnh luah apa2.tp hr2 skodeng wall fb dia,twitter,blog.motif?rindu leteww~
9. Bila dgr dia rpt dgn org lain,hati rs skt.cm nk sebat je mke bdk tu. Start la jd stalker.
10. Cemburu x bertempat. tiba2 je tarik muka,merajuk.xnk msj 2,3hr.tp duk sibuk tggu dia pujuk.
11. Pergi café or kuliah dlm ramai2 org tu mata tercari2 dia.kot2 ada bole cuci mata jp pengubat rindu.
12. Selalu curi2 pndg dia.Kalau dia hilang sekjp rindu berkepok2. Bila ada dpn mata,xnk ckp apa2 plk.kelu.
13. Da tahap angau x puas tgk gmbr,siap edit gmbr tampal sebelah2.lepastu bt wallpaper destop.
14. Bila dia nk,kita jual mahal.tp bila dia x cri2 kita rasa rindu la jgk. Terasa saham da turun.
15. Lepas dgr suara dia,hati hapy semcm.mud ceria sokmo.td lapar terus x lapar.bt kje senyum sorg2.
16. Dia luka,kita yg rs skt.Risau ngalahkn mak2.mcm2 pesanan bg. Dlm doa hr2terselit nm dia.
17. Tiap kali bls msj sengih sorg2,xde apa yg lawak pun.Siap cium hp,bkk gmbr dia cium2 jgk.err..angau.
18.  Tgk fb dia ada komen byk,sibuk nk bc jgk. Siap add org yg rapat dgn dia,semata2 nk tahu.
19. Bila gaduh,bertekak,rasa nk main lempang2. Tp mulut je lincah,hati cm kapas..tetap maafkn dia.
20. Call lebih byk diam dr ckp,speechless. Rs xnk letak,nk dgr suara lama2.tp sbb malu,so ckp kjp je r.


p/s: Byk lg sebenarnya.lain org lain rasa. ;) hapy labour day! (entri ni abg bkk komen box tp x apprv)

26 comments:

EYFAalias said...

abang ni dh boleh jadi doktor cinta la.

haslinda said...

Ok
saya ada juga terasa utk dua tiga point
tp part yg sampai nk cium2 hp and gamba tu cam over lak
hahaha :)

Munirah Shamsudin said...

Setakat ni den belum rasa benda2 macam ni. Wajarlah, baru empat belas tahun kan?

Cik Purple said...

mink pernah rasakan.. hahaha.. bila fikir2 lebih kurang la mink buat mcm kat atas tu.. hehehe.. :P slalu buat no 4, 6, 9, 12, 15 dan 17.. hahaha.. malu.. >,<

Oshin said...

wahh..oshin pernah kot luah perasaan kat sorang mamat ni..siap ckp kat dia kalau jumpa buat xde ape2 je..tp lepas tu mcm makin lama dia makin jauh, so diam je la..anggap mcm takde pape jadi :D

tapi takdelah buat mcm kat atas ni..majoriti pon buat masa ngan ex-bf hhahaha

Adylia Qarissa said...

tak nak komen la kalo x approve :(

cik maisharah said...

abg stalker..........:):)


sy nk kongsi jugak ni hihi.
sy penah rase semua benda benda di atas niee...bile nampak die je rase dunia ni berhenti je..hummm..tp sy pon jenis berani macam abg.ckp dekat die n luahkan..........tp syggggg...ditolak...........oh...lupekan saje lah kan...cerita lame hehee...


:) selamat bercuti abg..

fifa alya said...

hehe..nice..visit me back yea..

fifa alya said...

hehe..nice..visit me back yea..

fifa alya said...

nice..

fifa alya said...

nice..

fifa alya said...

nice..

cik_tyNa said...

da cintan sangat ^^

Norlida Ramli said...

nape komen xnk approve?huhuhuh...

erm,kalo dh cinta suka tu, berterus trg je,xyah nk pendam2..
nnt diri sndri jgk yg merana kn..haha =p

ida ada suka cinta diam2 jgk dkt..lee min ho(artis korea).. tp dia dh ade awek..huwaaaa...

kihkih..ngade je lebeh =p

[sutera kasih] said...

cinta dalam diam..ehem, lama xdgr kabar..sombong dh skrg ke tak ingt kwn yg sorg ni? :)

hati~♡ said...

CiNtA daLAm DiAm...
ibarat
tgok coklat mahal2 smpai tliur tp xmampu nak beli...

muehehe ^_^

aimi said...

knpe xd komen box??? ade org sound abg ke??? pelik lh abg ne....


ermmm ade gak r perasaan cm pe yg abg tulis 2 =)

aimi said...

ahahahahaha abg sgt kelakar ok...... kihkihkih

cik pha said...

hahaha kemain lagi weyh haha

Miz Novexx said...

haha... ok part berdebar tu memang betul, haish~~~ sogan den! XD

aimi said...

lagu pe abg???

محمد رازيق said...

hai bang stalker?? hang pekaba? lama x lawat blog hang.ak pun rasa tgh jatuh cinta ni.. haha

VelvetGlove said...

HAHAHAHA sedikit sebanyak ade terkena batang hidung sendiri --'

Amanina said...

fuhh, ada bakat jadi Dr. Cinta.. hehe :)

SemanisRedVelvet said...

hehe...lawak pun ada nih...

PaintThePlain® said...

1-20 aku punye semua..hampeh

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat