Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Monday, April 30, 2012

Cinta dalam diam

Assalamualaikum.

Cinta x berbalas lg sakit dr putus cinta.Selalunya cinta x berbalas ni bila kau suka seseorg tp kau takut nk ckp.Bila org tu ada org lain kau frust menonggeng plk.Style abg klu abg suka,abg terus bgth je.reject blkg kira.kau mampu?haha ;))

love is the voice under all silences


Bila tangkap cintan dlm diam.

1. Hati berdebar2 x pun cm benti jp bila nampak or dengar suara dia. Drh ngalir laju. Inikah cinta?hahaha
2. Bila ingat dia tetiba je sengih sorg2 cm kerang busuk. Mata tmpt lain, jasad kt bdn tp hati kt dia je.
3. Sehari x dpt msj, x dpt berita,badan longlai cm bunga layu x dpt air. Rs dunia ni gelap gelita.choii.. >..<
4. Walau bz mcm mn pun kompem nk bukak album tgk gambar dia.x dpt tgk org,gambar pun jadi le..
5. Nk minx gmbr malu,so curi2 copy dr fb dia. :P hr2 tgk.sebelum tdo tgk,bgn tdo pun tgk jgk.
6. Selalu syok sendiri,berangan sorg2.Padahal dia x tahu,x de rasa apa2 pun.Tp kita je duk tersipu2.
7. Mulut kata x suka, tp bila bosan wjh dia jgk kita terbayang. Haihh..susah r cmni.malu tp mahu.
8.  Jarang ckp,xpnh jumpa,xpnh luah apa2.tp hr2 skodeng wall fb dia,twitter,blog.motif?rindu leteww~
9. Bila dgr dia rpt dgn org lain,hati rs skt.cm nk sebat je mke bdk tu. Start la jd stalker.
10. Cemburu x bertempat. tiba2 je tarik muka,merajuk.xnk msj 2,3hr.tp duk sibuk tggu dia pujuk.
11. Pergi café or kuliah dlm ramai2 org tu mata tercari2 dia.kot2 ada bole cuci mata jp pengubat rindu.
12. Selalu curi2 pndg dia.Kalau dia hilang sekjp rindu berkepok2. Bila ada dpn mata,xnk ckp apa2 plk.kelu.
13. Da tahap angau x puas tgk gmbr,siap edit gmbr tampal sebelah2.lepastu bt wallpaper destop.
14. Bila dia nk,kita jual mahal.tp bila dia x cri2 kita rasa rindu la jgk. Terasa saham da turun.
15. Lepas dgr suara dia,hati hapy semcm.mud ceria sokmo.td lapar terus x lapar.bt kje senyum sorg2.
16. Dia luka,kita yg rs skt.Risau ngalahkn mak2.mcm2 pesanan bg. Dlm doa hr2terselit nm dia.
17. Tiap kali bls msj sengih sorg2,xde apa yg lawak pun.Siap cium hp,bkk gmbr dia cium2 jgk.err..angau.
18.  Tgk fb dia ada komen byk,sibuk nk bc jgk. Siap add org yg rapat dgn dia,semata2 nk tahu.
19. Bila gaduh,bertekak,rasa nk main lempang2. Tp mulut je lincah,hati cm kapas..tetap maafkn dia.
20. Call lebih byk diam dr ckp,speechless. Rs xnk letak,nk dgr suara lama2.tp sbb malu,so ckp kjp je r.


p/s: Byk lg sebenarnya.lain org lain rasa. ;) hapy labour day! (entri ni abg bkk komen box tp x apprv)

Friday, April 27, 2012

Hensem 'ke' vs gedik teramat

Assalamualaikum.

Ramai ke yg tersentap dgn entri abg yg lepas?klik cni klu nak sentap lagi.haha..maaf la syg,bkn sengaja.Cuma random dr pandangan lelaki. :) mn adil klu perempuan je kena kn,nah!lelaki plk.

yeke?tapi ada je perempuan suka lelaki gedik kannn :)

Hensem 'ke' tapi gedik haprak.

1. Muka bole la tahan,pastu amik gmbr pose gedik,gaya model.perasan model sbnrnya.upload kt fb,tag kwn2 seramai tidak.motif?nk like.eeeuww..
2. Kau ingat rambut kau pacak,paling tajam dlm kelas,kau la ketua.Ckp org sume salah,nk dgr ckp kau je.Puii..!!mmg mintak penampar la.
3. Kalau kua patut prmpn yg gedik da mmg azali.tp kau plk lebih2.klu kua bju kne sama kaler.sbb kau x hensem kn?tkt org x thu yg cun tu awek ko.
4. Mentang2 la paling hot chick kt dlm kolej.sume awek kau nk belasah,awek kwn pun kau nk try.Genyah betul perangai.x matang namanya tu.
5. Pantang nampak awek,mesti kau buat2 hebat kn?klu joging kt padang depan hostel perempuan,org lain bt 2x pdg tapi kau sampai kembang2 hidung nk nmpk taf pny psl.
6. Mula2 kenal kata itu haram,itu halal,penuh dgn ciri2 suami mithali la.Da lama2 kau la penyangak,perogol,kaki raba.Poyo yg gedik.Berlagak alim.Benci aku
7. Depan awek sumpah kt halkum x isap rokok,x kua mlm,x pandang perempuan,padahal kaki betina,buaya darat,gigolo,bojan malam.
8. Kau la sayang,cinta,rindu,kasih,sumenya luah pd awek.Pada mak x pernah plk ckp mcm tu.Keluar pun x salam mak.Derhaka pny anak.mampus kau lg bgs. 
9. Asal dgn awek je buat manja,kerut2kn kening konon comel.Untung2 dpt 'brg' lebih kn.Sama la tu..pakwe gedik,makwe gelenyah.
10. Bdk2 kolej biasa la,grouping laki prmpn.Asal ada kje mcm2 alasan kau bagi.Nenek nk beranak la,demam sampai 3x seminggu la,haihh..gedik2..
11. Muka x hensem mana,genyah kemain.x paham bahasa plk tu klu awek x layan.duk sakat2 minx no fon bt pe.Kang mkn tumit jgk muka tu.
12. Gedik gila bila kau pakai cm prmpn.Baju ketat,seluar ketat.nk kata pondan x pondan.tp pakai cm gigolo.kejadahnya kau pakai cmtu.lemas telo nakk.haha
13. Pink addict.Ingatkn prmpn je,kau pun nk jgk.Bju hr2 pink,boxer pink,pelopak pink,kasut bola pun pink.Jgn la pink sgt,x sdp mata memandang.ckit2 xpe :)
14. Tahu la suara besar,tp jgn la gelak cm setan la setan.Gelak cm org gila,kuat2 cm pekak.Gelak2,mata pndg awek2.nk tarik perhatian kn?kesian,nmpk sgt kurg ksh syg.
15. Kalau awek cun x ada tempat duduk dlm bas,kau sanggup bangun kn.tp kalau awek x cun kau bt bodo je.berpeluh2 ketiak org tu,kau bt dek je.Dasar gedik!
16. Perasan comel,amik gmbr bt muncung2 jgk mcm prmpn.hahaha..pastu upload kt fb tggu org like cm org gila.
17. Hensem le sgt setakat ada motor sebijik?bajet hebat sampai memalukn dri sendiri.Konon bakal gantikn superman,hambekk..longkang mkn muka.Padan!
18. Tahu la ank manja,ank tunggal,ank bongsu,manja x bertempat plk.Ckit2 nk merajuk,ckit2 sentap.Jgn pujuk,bg dia pelempang je. (Sebaik  le aku merajuk bertempat :P)
19. Yg ni gedik jgk..buat blog public,tp sorok komen box. :P hahah..gediknya aku.fine.. T_T

p/s: adik abg sorg ni pun nk hentam lelaki jgk.perghh..guwa terasa beb =.= kli cni Budak Comel.

Monday, April 23, 2012

cantik vs gedik

Assalamualaikum.

Wah..tajuk agak menyentapkan.Abg gedik ke?err..agak la.tp dalam blog je.Kt luar klu jumpa buat2 x kenal je la tau,kite permalu.!.#muntah.

Perempuan cantik vs gedik.
Kau rasa kau cantik x?soalan bunuh diri sendiri.Sila jwb dlm hati.Kalau ikut mata keranjang abg ni,x sume yg cantik tu gedik tp yg selalu gedik tu cantik.hahaha ;))
Perkara2 yg bole menggedikkan diri walaupun nampak cm comel tp tak pun.

1. Berdiri depan lelaki sambil melentok2 kan badan.Ingat cun?err.. cm masuk ulat le. =.='
2. Cakap pelat2 pastu meleret2.Dlm msj pun gn text pelat2.Da habis comel la konon.x tahu da mcm sindrom down je kau.
3. Amik gambau muncungkn mulut cm itik.Klu semula jadi xpe jgk,mmg comel.Ni da klu muka cm mak org,pastu buat2 kiut.Gua tgk bole,layan tidak!
4. Depan kwn2 perempuan suara cm ckp dlm baldi,dgn lelaki tetiba je jdi halus bak buluh perindu.cm ckp dlm selimut pun ada jgk.
5. Cover sampai gile.Nmpk je lelaki betis otot ckit terus2 je**ting** jd pompuan melayu terakhir.Prmpn melayu terawal pun kalah.
6. Pura2 penyayang.Padahal x suka bebi,x suka kucing.Dpn pakwe,laki hensem,dan2 suka kucing,suka bebi.Alololo.."shomelnyer bebi ney tan awak (gaya pelat)".wtf
7. Muka sebenar ala2 je pun..dlm fb upload pic cun2 je,tangkap dr tepi,dr atas,dr bwh.tp dr depan xde plk.sbb mcm fukkk.#astagfirullah
8. Status fb,twitter,friendster,myspace,myHell,sume nk yg baik2.Bau2 alim je.tp msj dgn pakwe lucah2,i raba u,u raba i,what the H!hipokrit itu dikira gedik jgk ok. -.-
9. Gedik bila beli brg.Nk beli 1,pilihnya berjam2.Org lain pilih jgk nk yg berkualiti tp xde r berjam2.At last x beli pun kn.Gedik nau.
10. Pergi kedai burger,tp order nasi goreng tomyam sambil senyum2 miang kt abg burger.kau nk mkn kaki ke?org lain nk order jgk,lg nk beramas mesras.
11. Hari ni nmpk pakwe hensem (abg stalker),terus cop syok sdri.Esok jmp pakwe hensem lg cop lg jd milik kau.Perghh..sume kau nk,gedik syial.
12. Makan ramai2 tetbe suara kau je nk kuat dr yg lain.Da tu bkn ckp je kuat,gelak pun kuat2 mcm kwn duk berbatu2.nk top eh?fak u,lembu mkn pun senyap.
13. Pergi kenduri arwah je pun,tp mekap 4kaki 2inci ckit lg nk 4 kaki 3inci.Kau ingat nk g opera cina ke.gile femes kt tmpt x kne pun gedik jgk la.
14. Bila perut lapar sume benda nk mkn.Beli byk2 tapi x mkn pun,nk bersedekah mmg x r.Akhirnya ke tong sampah.Gedik ke tu?ye la kot,gedik perut.
15. Yg ni serius gedik,kt public kau x kesah le ada makcik ke pakcik ke memandang,kemain sedap dan syok ko main tepuk2 jantan betina,gesel2.Rs nk cepuk je,sebaik le ank org.
Org yg mcm ni bukan cantik,bukan jugak gedik 'sgt' tp kesian..nk perhatian je sebenarnya. :) korg byk kasih syg?bg la ckit pd mereka2 ni k.Next entry 'hensem vs gedik' lak.Guwa cauu dlu!

Thursday, April 5, 2012

Peribadi lambang identiti

Assalamualaikum.


Penghuni neraka kebanyakkannya perempuan?

Mungkin betul dan mungkin salah. Yg selalu bg statement mcm cilaka ni lelaki la kn,kaum abg r.

Pakai tshirt longgar,jeans sendat  nampak bentuk kaki lg2 berpeha besar.Rasa2 dpt dosa x? :) Yg pakai da kompem dosa la syg,yg tengok lg berdosa abg rasa sbb x tegur.Si pemakai perempuan,tukang tengok lelaki.Yg pakai dpt 1 dosa sengaja or x sengaja konon.Yg tengok dpt 2 dosa sbb skodeng aurat org dan dosa sbb x tegur.So abg lelaki pun penghuni neraka jgk la kn.

Cantik muka,x cantik akhlak
Gay boy pun ada jgk yg minat prmpn seksi,cun.Tp gadis2 kesygnku percaya la,seksi hny utk stok geli2 je.Klu nk bt bini jht2 abg pun abg xnak perempuan yg lelaki lain da jamah dlu.Wlu kau fofuler sgt,pakai bju kwin style berkemban.Baik bogel je J xde beza.Prmpn bertudung pun x sume baik,bertudung tp nmpk jambul,bertudung tp nmpk tali bra.Apa benda ni?!sampah la wei.lelaki bersongkok pun blm tentu reti mengaji.Sbb skrg tudung,songkok hny fesyen semata2.Maaf la bebi2,klu tersinggung.Nk basuh biar sume adil. x sempurna xpe,asal pandai jaga maruah diri.Skrg blm kwin heret bapak,da kwin angkut suami plk ke neraka.Klu da tayang aset sana sini,bagi lelaki ntah mana2 sentuh suka2 hati,umpama nasi lemak yang da basi sygku.Ingat la,lelaki klu betul sygkn kau,dia xkn sentuh kau sebelum halal.Kesabaran adalah yg paling manis dlm perhubungan. :)


Hensem muka,x kacak perangai
Muka hensem,macho,otot berketul2,duit berkepok,tapi solat x buat.Suara sedap bila menyanyi,tapi suruh azan lintang pukang.Belum lagi suruh mengaji tu.Nnti dapat anak lelaki sape nak azankan?Lelaki mcm ni elok potong anu cmpk bg anjing mkn.Rupa bukan segala2nya.Pakai songkok pun x tentu baik,kalau kepala je berkopiah,niat bengkok seposen pun x guna.Lelaki bab ngata prmpn kemain lg kn J. Bulu kaki sendiri panjang,bulu ketiak x cukur,x malu pun pakai seluar pendek atas lutut,baju x berlengan.Pakai boxer keluar pergi kedai.Bajet da hensem sangat.Kelengkang berkerak,lagi nk pakai seksi2.Pengaruh ank dara org bt benda x senonoh,msj lucah2,masuk wyg bt wayang sdri,ckp perkataan x baik,ni ke org yg nk jd imam utk kau?puii!..serupa pondan.Klu pakwe2 korg mcm ni,jgn dilayan.Klu syg x bt mcmtu la,tggu halal baru btl syg.Sangka lelaki org x mengata,dosa x ada?sume sama je..Allah tu kn adil syg’s.

p/s: dosa yg laki prmpn selalu bt ble memuji,sanjung sgt2 org yg kita da thu dia x tutup aurat dan bt kita dpt dosa. J


 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat