Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Monday, August 6, 2012

Lelaki Pandai Masak VS Kacak

Assalamualaikum.


Definisi lelaki pandai masak itu kacak.
Lelaki tulen yg x bengkok dan x patah2,pegang senduk dan kuali bkn takat posing je tapi masak sekali.Ini pendapat aku la.

Kelebihan lelaki yg pandai masak:
1. Menyenangkn hidup the bini-bini selain berhenjut buat anak je tahu.
2. Kalau bini mati awal,x de la risaukn laki dia mkn ke x.
3. Campak dalam hutan pun bole hidup.
4. Lelaki mcm ni selalunya peka dgn perasaan perempuan.
5. x payah upah org gaji.Jimat =.=

Lagipun perempuan skrg lebih suka kerja dari dikerjakn oleh laki kt rmh.So tukar jawatan.Jd Mr.Mama le laki kau. 

Macam mana nak menarik perhatian lelaki kacak.
Kau x payah la nak terkinja2 depan kami dia.Ada byk cara lain lagi selain dr memalukan diri sendiri.Walau kau buat tarian tiang,kalau dia xnk dia tetap x nk.Sebab?kuasa ditangan lelaki kacak.hahaha

1. x perlu senyum lebar2,lemparkn senyuman paling ikhlas je.
2. Jgn pandang dia 2,3x hanya guna sekali pandangan tapi tajam menusuk kalbu.
3. x payah cover2,buat relax je da la.Asal jgn tunjuk perangai buruk kentut sepah2 ke.
4. Be smart.Mostly lelaki kacak x cari prmpn cantik,tapi smart.
5. x cun xpe,asal ada manisnya.Muka x manis,perangai manis. :) 

Rupa bukan segala2nya! ^^,

49 comments:

mizzkechique said...

oleh kerana sy manisss, boleh la cri lelaki kacak

Lea Isnawi said...

hahaha!

tapi tulah teringin gak nak suami pandai masak
kalo sakit, boleh suami tolong masakkan, mesti sweett

cik ika said...

bertuah bdn dpt lelaki pndai masak ni..heheheh

cik ika said...

bertuah bdn dpt lelaki pndai masak ni..heheheh

laskar pelangi said...

bestnya kalau dapat laki pandai masak. ehehe;)
leh masak sama2..alahai

liey said...

waaaaahh boleh la ngorat laki hensem pasni hahaa ;p

semutsengal said...

aku rasa aku kne blaja memasakla abam.

Zahirah Dzulkifli said...

Ramai juga lelaki yang boleh sikit-sikit. Oklah tu. Lama-lama pandai serba-serbi :D

sea_lavender said...

wah lelaki hebat memasak ~~
ske2x ~~ nak la.. sea_lavender tk ske masak ...heeee....

cik maisharah said...

sy x manis tp muka manis haha

cik maisharah said...

sy x manis tp muka manis haha

Terbelog said...

untung la sape dpt laki pandai masak

Terbelog said...

ok 26 hehe. take note

namasayatihah said...

tp kn iz..most guys if die lost his wife, confirm akan kawen len..hehe!!

lelaki kacak??xmo la...insecure..;P

cik pha said...

aku suka lelaki yang pandai masak,senanng sikit kalau aku jatuh sakit dia boleh tolong masakkan

ifnirsweet said...

boleh la praktikkan nnti..suke..suke ^_^

Norlida Ramli said...

sbnrnya x kisah je laki pndai msk ke x...tp kalo pndai dah tu kira bonus la kn..

rupa mmg bkn segala2nya..tp mcm abg ckp x cun xpe asalkan ada manisnya..hehe

org kata yg sedang2 aje..sedap mata memandang ^^

aneff.marhfiz said...

lelaki tak kacak acane pule ? macam anep T_T

Rtp Farra Arisha said...

rupa bukan segala2nya (true indeed) but, personality of a person is everything...hiks...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahaha,suak entry abg ni!!

p/s: meggi tu beli thn lepas.. tu la..jrg mkn mgi tp nak gak beli..hihi.

aRa ❤ aFiq™ said...

nk laki pndai masak :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

aikk? bini2??? setialah bro, lebih baik!:p

~SaL IjOu~ said...

boleyla guna tips Afiq lepas ni~ ;p

anif abdullah| AA said...

hahaha.. adoiiii !!

Cik Jannah said...

tapi laki suka lak cari ppuan yang yang cantik. wuuu.

ikatankasihku said...

lelaki pandai masak, bonus sebenarnya pada perempuan tu..bukan senang nak dpt laki yg pandai msk, tapi kalau terlebih pandai lak, mslh jgk kan, asik komen mskn pompuan jer..huhuhu..malu nanti :)

Asrul "iLham" Sany said...

ayat last tu betulll

miss Fyqa said...

eh..mcm2 yer..tp lg kacak klu tahu solat 5 waktu.. :)

Wanie said...

kui3..payah nak cari 'mr mama' yang kacak..kat dlm blog ni ade ke?haha

[sutera kasih] said...

bestnya dpt laki pndai masak..lg2 kalo hensem, bahagia ~

LAici KAng Ais said...

henjut buat anak ye der. haa

Yumida said...

amboi...x tahan dgr yg 1st tu..hihi...abg stalker pandai masak n kacak jgk ker? hope pegang senduk tu..x mo la lemah gemalai..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe saling melengkapi

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe saling melengkapi

Adylia Qarissa said...

yang pasti lelaki pandai masak tak semestinya tangan lembut.. hahaaa

LidiaSuraya said...

Ada yg ckp lelaki pndai masak is hotttt ok. Kn best bl wife sakit hb masakkan kn?? Sooo sweet

Faidhatul Arfah said...

serius, arfah suka lelaki yg pandai masakkkkkkk.

Ct Aja said...

Lelaki pandai masak adalh lelaki paling macho dalam dunia..kikikiik

Juliet_iRa~" said...

wahh nice tips..;p

hee..tp ira xmo lelaki kacak sgt..janji sedap mata memandang..ira tak mau nt girl lain pndg hubby ira..ngeeee..jeles sikit je tak banyak..kehkeh..;p

pssss : abg stalker dok lumut ke pangkor?ira xtahu pon abg dok sn..hee..nt bc entry baru ira...ada nota utk abg..ngeee

O CIKTEDDY said...

antara yg kacak n pndai msak,cik plih yg pndai msak la..haha

ehem2,abg masak ape hari ni?kui3 ^,^

cik ciput said...

wah, tips berguna ni...hehe..

Teenager Housemaid said...

japp..
nak jadi smart jap..
err..
saya blur..:p

cipUtchiaPp said...

hahaha..suke entry ni :D
dah lame x bace blog abg..so nak komen byk2..

Cik Purple Pinkypuff said...

wooo~~ dah la ensem, pandai masak plak tuh.. hee.. nak lelaki hensem satu! :P

Safiah Ibrahim said...

saya tak tahu suami saya pandai masak tak..

tapi tetap rasa dia hensem.. Hee

PinKy MoMMa said...

cari yang sejuk mata bila memandang ;)
hari hari nak tengok dia nanti..hati kena ikhlas bila mencari teman..ecehh~

onie said...

plus macho,haha

amna said...

hehehe.. ske ske ske

biela bell said...

oooo..pndai ye abg stalker sekarang..tutup dah comment inbox utk entri the latest..dah tu pulak ayat kaw2 panas..sape baca menyentap mmg xleh buat ape lah..kah3x..

btw..lame giler dah x pegi blog sini..haks~

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat