Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Wednesday, December 7, 2011

Jantan binatang

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Hari ni hari paling malang aku rasa.Ada ke patut kekejaman suami pd isteri jadi depan mata abg yg jambu,macho dan berhati lembut ni awal pagi td (2,3pagi).ok,sekarang abg tengah merantau negeri org atas urusan kerje.So tumpang la rumah sedara mara.

Rasa cam bangang sangat tengok jantan yg bole dikategorikn cukup sifat tapi x cukup akal rupanya.Pukul isteri sepak teranjang depan anak2?!kepala hotak kau..baruah punya org.binatang pun x bt macam tu la bodoh.kalau binatang buat pun da sah2 x ada akal.Kesian anak baru umur 5tahun,1tahun tengok bapak dia jadi binatang belasah mak dia.Memang cilaka punya lelaki la kalau kau kaki pukul perempuan.Kalau bini kau tu curang x apa la jugak,tangan2 kn.xde pun dalam Islam kata kaki2 kan bini.Yg bermasalahnya engkau,da kawin bt cara da kwin,ni tiap2 malam keluar meronggeng mcm jantan sundal bajet org bujang.Aku yg bujang pun x keluar balik 2,3pagi.Melepak kepala hangok kau la..Aku jadi emosi ni sebab mmg x bole la tgk kekejaman melampau macam tu pd perempuan sungguhpun bini org ke,nenek org ke.Dia tetap perempuan lemah!berderau darah masa buka pintu,tgk sepupu perempuan kena terajang macam lembu!mana letaknya akal org yg jadi kaki pukul bini ni?rasanya kt celah bontot la.x pun memang dilahirkn cacat x de otak.

Ya Allah..kalau la dia kakak or adik perempuan aku,memang da lunyai kau aku kerjakn la sial.Lelaki,kau memang sialan kalau kau x pernah bersyukur ada bini yang baik dan ank yg bijak.Harap dijauhkn sifat buas ni dari aku dan lelaki2 baik kt luar sana.Fikir la dulu sebelum pukul bini,bayangkn apa perasaan kita bila mak or adik beradik kita yg kene belasah mcm tu.Paling tidak pun perangai setan kau tu x la merebak seluruh badan mcm org kena sawan babi.semoga Allah membalas segala kejahatan kau kt dunia dan bagi kebahagian pd org2 yg tertindas.Aminn ya Rob.

Tindakan: Abg ni cuma sepupu,so masa dia tgh pukul tu abg terus tolak dia ke tepi je.Kasar2 ok,x main lelembut ni.Nak tumbuk x sampai hati tunjuk kekejaman abg pulak sbb anak dia tengok.Abg ni ada akal lagi.Cukup la abg angkat anak2 dia keluar dr bilik tu,and suruh kakak sepupu abg tu keluar bilik.Jantan tu meroyan sorg2 la.bengong.



69 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

makin byk kes camni..xder akal punya org!!

Fauzan Zain said...

abg stalker betul2 pencinta wanita..haha

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

uih..berlaku dpn mata abg?? abg xwat pape ker??

~SaL IjOu~ said...

huh..itu mmg tersgt kejam!!!

cik ika said...

abg skodeng..tamaw emo2 ea...sbr k..nt law marah2 cpat tue, ta hncem nt abg aw..

#semoga dia d bgi hukuman yg setimpal k nt,,, :)

adwafarahin said...

ya allah kejamnye! mst anak2 trauma mcm tu.

abg suruh la die report polis.

dill said...

Astaghafirullah..

setan ape merasuk laki tu. cube mintak bantuan sape2, afiq. sian isteri die

dill.

Fyqa said...

ksianye pompuan tuh. hmmm

Fyqa said...

eh bru prasan AS nye bckground dh ada bunga2 la! ^^

anismelon said...

sekarang ramai laki yg gile dr yg waras..laki dah la sikit..kalo semua jenis cam gnie..tak tau la na cakap ape kan..mintak dijauhkan la dr laki yg mcm nie..

Liyana Zahim said...

Oih abg.. Tersentak bce ni.. Repot polislah!

izni said...

kesian kakak tu. kalau depan orang pun dia kena pukul ngn laki dia, ape lagi bila takde orang kan.

hati♡ said...

abg jom tembak laki tu...!
@#%$*^&(
huhuhu ;p

siti kektus said...

maai. depan anak2 buat camtu? suami apa lah macam tu. ish2. mintak di jauhkan dapat suami macam tu. =_=

Saddila said...

sedihnya . laki tu memang bodoh . eee geram . semoga kita dijauhi perkara2 mcm tu .
tak sanggup .kesian kat anak2 pun satu . haishhh . dunia o dunia :(

merahitujambu said...

abang ipar awok ke abg??benci sgt laki kaki pukul!!!!

starzieti said...

rase nak nangis bace entry nih. hurrmmmm.... :(

Norlida Ramli said...

yaAllah..kesiannya kakak sepupu abg tu..
mst dia kerap kena pukul kn..huhu..sedihnya..

laki dia tu dah gila kot?eee..geramnya kat laki tu!

semoga dia diberi hidayah!

Munnafendy said...

seriously???? eyyyy tepon je talian nur 35999!!

♛ dja sukhri said...

ish. kalau saya, mau ditariknya telinga lelaki tu. tak sukanya kat lelaki panas baran. grrr..

Semut Senyum said...

uits... takot...

Mazni said...

Oooo, sepupu abg yea? nape xtumbuk je muke die baru padan muke. hahak, xbaik kan pukul kaum wanita :( sy pon sedih jgak dgr mcm tu. naik bulu roma smua :'(

deeya said...

kejam ! dayusnya lelaki .. eh salah ! dayusnya jantan . hurm ~ dya punye mkcik sedare janda anak 3 kawen dgn bujang .. memule nmpak ok , tp lelame rupenye dia cume nak makan harta peninggalan arwah pkcik kat anak2 dia . nk tak nak , mkcik tu siang malam kerja cari duit lebih . abg tau tak , setiap kali mkcik blik kmpung kitowang bg siket2 duit lanje kat anak dia .. tp papa tiri dia akan amek balik bile da smpai umah . bebudak kecik memang la tak reti menipu .. dia ngadu terus . smpai la 1 mse time balik kmpung dngar anak sulung dia ckp cmnie "ibu , smpai bile ira nak hidup sendiri mcm nie . jage adik2 sndiri .. smpai bile bu ?" .. menitik air mata nie bila terkenangkan spupu2 dya yg msih kecik tu tetap anak yatim biarpun diowang da ade papa tiri . tp papa tiri tak berguna ! sedih sangat ..

mkcik da tuntut fasakh tp smpai skrg xde pape tindakan pun .. jantan tu xnak kerjasama lepaskan makcik . tak tau nk ckp pe lg :'(

dya harap sepupu abg akan terbela nasibnyer .. buatlah ape cara pun untuk tuntut fasakh kalau betol2 diowang memang dah tak sehaluan lagi . belalah nasib wanita .

eh ! pesal terpanjang komen nie ?? haish !

♥AQiL KaMaRuDiN♥ said...

ya Allah. kesiannya.. itu masa ada orang lain kt rumah tu. kalau tak de orang mcm mna la pulak ya perangai dia? masha Allah. moga dia dapat hidayah utk berubah & moga isteri tu terus sabar dan berdoa. @_@

merahitujambu said...

askar memang cmtu eh abg??suka belasah isteri..tuhan cipta perempuan untuk di belai.dan untuk tenangkan jiwa lelaki..tapi lain pulak

Phat said...

ish memang sial la lelaki mcm ni x sedar diri...agak2 la..dah kawin lagak gaya mcm org bujang....

bro nape x hayun je bro...?

Juliet_iRa~" said...

mabuk ke suami sepupu abg tu?

eiii teruk btol la lelaki mcm tu..xbersyukur ke ada wife y baik..nsb baik ada abg kalo x lagi teruk kot dia pukul wife dia..

kesiaaannn sgt..report kat pej agama la..huuu

ifnirsweet said...

benci lelaki macam tu...ifnir xsuka..mintak jauh dari tengok/kena menda2 cm tu...

c'axoera said...

lempank ajer jantan macam tu! arrrghhhhhh


Hidup umpama gegulerr stoberry :D
http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/spontaneous-of-sayings.html

Yumida said...

sabar abg ssssss......ilang ensem lak...kikiki.......mun udg2 memperketatkan lg hukuman bg org yg berhati kejam cmtok...bagus! sebat!!!! yessss! terbaek....rasakan ko balik!

eVa said...

sampai hati.. mana akal waras dia sebagai ketua laki dalam rumah tangga.. masyaAllah.. :(

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

xsuka lelaki berkasar dgn pompuan...haish...

CekbOlat-bOlat said...

sdeyh jdi mcm tuh..
tuu yg bolat takut dgn lelaki zman skrg.. -_-"

Anif Abdullah| AA said...

mangkuk betui lahh sape yg suka mendera orang2 nihh..huhh, mcm drama plak..

Lea Isnawi said...

tak suka lelaki yg suka pukul pukul ni

harap xdpt suami mcm tu

bel said...

takutnye. jahat ni.

Wanie said...

huhu..kesiannye sepupu abg..pegi buat report la, kena ajr org macam tu..

Cik Purple Pinkypuff said...

gulp.. pestime bca entri abg mrh.. ermmm tp memang x patut la lelaki mcm tuh d beri muka.. kejam! wanita tuh tetap manusia la! repot je kat polis! bia padan muka dia..

++iezza_fizah++ said...

Ya Allah...kesiannya kakak sepupu abg tu..Moga Allah membuka hati suaminya untuk berubah..amin..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

abg, nak tanya la..ag dulu kena hack tu ape jadi?

pastu nak tanya, abg tau x nak baiki blog..ca heran la nape komen ca ke blogger lain akan jadi spam.. :( xtau da ape nak buat...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

abg, nak tanya la..ag dulu kena hack tu ape jadi?

pastu nak tanya, abg tau x nak baiki blog..ca heran la nape komen ca ke blogger lain akan jadi spam.. :( xtau da ape nak buat...

Saiazuan said...

apa nak jadi la diorng ni

munira hashim said...

Trauma...tak semua orang kuat untuk melihat peristiwa macam ni. Dan Muni tak boleh benda2 macam ni. Sedangkan lelaki garang pon Muni takut, apatah lagi lelaki binatang. Leh lemah syahwat..hukhukhuk

Miz Novexx said...

adesss, ingat mende2 macam ni dalam novel je rupanya dalam dunia betul pun ada jadi... :(

Hanie_Dew said...

cemana masa becinta dulu tak kenal perangai jantan lahabau tu..

nauzubillahiminzalik.

eisha said...

dayus kalau jantan pukul bini..mmg kuang ajo..sha yg bace pon sakit hati, nie kan pulakabg yg tgk sdiri mende 2 jd dpn mate...cam sial jeee...aisy...suh je kzen abg tue wat report...jantan nie, lau kite makin senyap, mkin die brani nk wat cam tue..skang br die pkul2, sepak2 sb abg de kt umah, t lau abg x de, ase nye mende yg lebih truk leh jd kot..cam ba** r jantan tue...

Hanie_Dew said...

ko bagi je la kat fangirl ko sticker ko tu.

justin lover said...

huhu...mmg xpatot pon
xske laki mcm tu
ske laki gentleman je..lemah lembut,sopan santun..haha^^

SoLy SoLicious said...

layakkah digelar suami bila pukul isteri...huhu...

bagus la tindakan A.S tu..saye puji

Nur Ezzati said...

jenis lelaki yg x gune ..

tieykah said...

tak boleh blah jantan macam ni.patot di bawa ke muka pengadilan.kita bakor!

*ter emo lak

HEHEHe

ciK LyndaWawa said...

itu namanya lelaki nak tunjukkan kejantanan dengan pukul isteri.....

erm..xsuka laaaaa..cian ngan isteri

Meow Aizawa said...

huhhhh dasyat..
naseb baek leraikan..kalau tak lagi truk agaknye..

hilang pertimbangan la tu die..
doa je ar die berubah..
=)

aRa ❤ aFiq™ said...

report polis.. penderaan 2..

EZAN IDMA said...

tak suka lelaki cmni!

saya budak baik..:) said...

sakit hati dengar....

Asyila Zainuddin said...

eeee, takut! kalo kene kat diri sendiri memang nk saman je.. wakaka.. eh, boley ke tak saman eh?

echaRierie said...

huhu..
baca pun takut pula nk kawen..hihi..

smoga di jauhkan la ~

Nurnajwa KZ said...

EEEEEEE, jahatnye +.+ Nsib baik la abg adekan, tah ape la jd klau lmbt skit.

Papehal abg kena la sabar jugak :> Jgn ikutkn sgt perasaan mrh tu ye.

onie said...

anak dia mesti nangis kan,kesiannya...hmmmm,tak suka betul tgk laki gitu :'(

aiko kato said...

hopefully tuhan beri petunjuk to husband sepupu iz..poor her..luckily iz ade..;)

Finaz Jaafar said...

abg ni btol2 sweet !

seyes la tensen jugak baca cerita abg ni..bodoh punye jantan!!!pehhh gwa memang rasa nak belasah jugak jantan tu...

biela bell said...

minta dijauhkn dripada org mcm nie..
kesian spupu tu..syukur ada abg sbgai hero..hehehe

milo said...

teruknyeee...dayusssss punye lelaki mcm tu..xkemana nye kalo x keneraka..harap2 la dia insaf n bertobat cpt2..amin...

Miss iLa said...

ya Allah ksiannye spupu tu.knaplh blh jd mcm nikn ?spptnye hsband die kne lndungi die dri prkra y x spttnye .ni x .len plak y jd .hope sngt hsbnd die sdr dri ksilpn yd dah die lkukn

✿Dear Yayah✿ said...

laki tu sakit mental ke hape? hish..laki kalau baran memg cenggitu ek? seram aih~ tanok kawen. heh


(?__?)

ir yien 9897 said...

astaufirwaalazim kejam nyer..
kenapa susah sangat nak hargai isteri nie..

hadiah yg berharga di beri oleh isteri kepada suami adalah anak..

hargai lah isteri tu... =(
sedih lah...

*takut khawin" =((

cik dila.. said...

takotnya dengar..sob3.kesian sepupu abg tu. ;(

aimie amalina said...

perghhhh
paneeeehhh jek dengarrrrr
aduhaiii
kenapa deme ni x de isi perot
aihhhh...

takut asenyeee..
emmmm

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat