Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Sunday, December 18, 2011

7hari

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..


WARNING: keturunan abg x main saka T_T my parents sgt moden dan berfikiran muda.

Da 6hari abg tutup blog,masuk hari ni genap la seminggu.Dalam tempoh seminggu abg menjauhkan diri,macam2 mimpi abg dapat.Da sah2 la tidur x berkualiti.3malam berturut2 abg mimpi ular,bukan sekor 2ekor,tp berekor2 ular.Mimpi kalau x de prmpn mmg x sah le..so dlm mimpi dan hari yg lain,abg mimpi perempuan,budak kecik,bebi,kne belasah,termasuk la adegan2 18sx tp x de la sampai aku terpancut.Yg ringan2 je..selingan agaknya.

Dengar mcm seram tp x de apa pun..cuma risau,lepas dapat mimpi2 mcm tu badan jadi sakit2 dan ada la simptom2 lain termasuk la gangguan secara x langsung dr 'benda' yg x diingini.Aku x de la takut,tapi x nk le benda2 karut mcm tu merosakkn tdo kn?

Ada yg suggest satu surah ni..bacaan Ruqyah Syariah.Bukan suruh hafal,suruh dgr je.Nanti ada la tanda2 yg menunjukkn kita ni tgh diganggu.

habis je dgr,kita cuba rasa diri sdri.Ada batuk2,rasa nk muntah,berdebar2,bawah kulit mcm ada benda gerak2,kau tetbe sendawa,menguap plk,pastu pening.kalau ada diantara tanda2 ni..sah le,mesti ada benda yg sangkut kt kau.

Tapi..tapi.,abg x cuba lg nk dengar surah ni..:D risau pulak.Buat sembahyang je la..amalkn doa2 untuk menjauhkan diri dari gangguan jin.

Doa Mohon Dihilangkan Rasa Takut Terhadap Syaitan.(Bagi dlm bm la,senang hafal)

-"Aku berlindung dengan kalimah Tuhan yang Maha Sempurna daripada syaitan yang menggoda dan pandangan mata yang menyeramkan.."-

[P/S]:Selamat berblogging semula,abg stalker :)

60 comments:

Saddila said...

rindu abg !! seriously ! :(

ehh abg jaga diri elok2 . buat apa2 yang terbaik untuk diri abg .

bella luna said...

selamat kembali berblogging abg stalk, semoga semuanya baik2 saja dekat abg ye,.

cik pha said...

welkam backkk wehhh!aku rasa mimpi menandakan kau nk dipinang orang

cik pha said...

welkam backkk wehhh!aku rasa mimpi menandakan kau nk dipinang orang

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..kenapa ea?

huhu..

justin lover said...

wahhh...nape mcm tu pulak??

~SaL IjOu~ said...

Org kata byk2 baca Quran & doa pendinding~ mintak jauh drpd perkara2 x didingini..adik Sal penah kene buatan org..peristiwa paling Sal x ley lupa~ manusia kalo da dengki..mmg suka nak aniaya org~ =/

Phat said...

wah bahaya ni bro..x try p jumpe pak bon? hehe gurau je..semoga x de apa yg mengganggu bro

cik ika said...

patutlah sunyi je ika ce//abg stalker mghilang upenye

dill said...

sentiasa mendoakanmu, kawan.

dill.

Nur Ezzati said...

mcm2 plk mimpi abg dpt .. hee ~

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

menghilngkn diri ke mana 1mgu ni...hehee welcome back...:)

zuwaidah said...

baca surah kursyi setiap rakaat terakhir, dan juga amalkan ketika waktu masuk tidur, insyaallah!

tya omar said...

mimpi ular petanda ada orang nak minang atau disihir. so, choose one!! haha.

Fyqa said...

hye AS !

wahh mmpi mcm2. ehemmmm...










*welcome back!

adwafarahin said...

ptt la adwa cr abg x jmpe..kt twitter pon same..

abg da sht blom nie?

mmg hari2 kene rajin mengaji n solat sbg pendinding dri kite sendri

merahitujambu said...

tanyalah ustaz cakap kalau mimpi ular..mimpi jatuh bukit..mimpi baby.tu tanda ada saka..=)

c'axoera said...

mudahan semuanya dipermudahkan kaaann :)


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/aku-hanya-mahu-kamoooooo.html

lavera said...

yuuhuu ~ takutnya dengan mmpi abg tuh.. hmm .. bykkan berdoa semoga kita lbh dilindungi ye.. >.<

biela bell said...

haishh..memang tak aman tido nie..
betul2..byk2kan baca alquran, solat sunat.. :)
mcm astro yer mimpi abg tu..mcm2 ada..hehehe

Syera said...

mcm seram la plk kalo d perdengarkan ayat tuh..blum alami btul2 lagi

Cik Purple Pinkypuff said...

ooo.. patutla abg menghilang.. errmmm rajin2 bace ayat kursi.. =) cp paling suka ayat kursi.. bila tkut sgt, mst baca.. =) cp doakan smoga abg sentiasa dilindungi Allah.. amin..

SoLy SoLicious said...

lame dh x dtg sini...

Marilah dekatkan diri pada Allah.. Sy selalu amalkan selawat syifa, doa perlindungan dripada syaitan.. Xlupe solat dan selalu mengaji..Syaitan akan lari dr kite..InsyaAllah

missmaisharah said...

emmm sabar abg,...semoga abg baik baik saja dan di pelihara Tuhan...

anamizu kaito said...

alamak.. errrr cik ana bace pon mcm seram je nih abg stalker.. bykkkan baca ayat2 Quran ye..





luv,
cik ana

Fauzan Zain said...

Semoga Tuhan melindungi saudara abg stalker..Amiin.

milo said...

ohhh seramnye....byk2kn doa n wt smayang hajat spy benda tu lari..harap2 takde pape nt..amin...

aimi said...

lah... abg sht x nie??? sabar ye.. setiap dugaan ade hikmah nye

sUe UnniE;) said...

abg, kalu mimpi ular tu bhaya. sue slalu dgr tnyalah ustaz, tu tnda2 saka xpun sihir tp xsure la..kne check gak..

yela mak bapak kte moden tp moyang2 dulu kte xtau. sue ckp sbb famili sue pun tgh brubat ni.. so rase mcm nak share jer la ngan abg..

cik ciput said...

mainan tido je kota abg stalker..jgn la fikir sgt..

*eh, selamat berblogging kembali =)

eVa said...

yeay!! slamat berblogging kembali ;)

Hanie_Dew said...

welcome back. aku tak tau pun ko tutup blog. jue yg bagi tau blog ko diprovatekan. ngat dah tak bole view.

mimpi ular tu maksudnya ada gangguan jin ke.

aku tak janji pape pon. xde xde.

Asrul "iLham" Sany said...

1st time masuk blog ni, tgk list dill. menarik

harap dapat keep in touch :D

siti kektus said...

selamat merapu semula abang ensem. lalala :p

Liyana Zahim said...

Ruqyah syariah tu liyana pnh dgr.. Mmg meremang bulu roma ni.. Sbb dlu blik kwn tu gangguan teruk sgt.. Tp pas kitorg pasang ktorg tinggalkan bilik tu.. Mule2 rasa panas time dgr tu.. Eee seriaula!

Wanie said...

meremang baca entry abg malam2 ni..huhu..malam ni tido bukak lampu jawabnya..haha

*try dengar surah tu abg :)

Acik said...

x suke ler gangguan pelik2 tu ... :(

CekbOlat-bOlat said...

err.. abg.. nnek bolat ckp.. jgn crita psal mmpi ular.. tkot btul2 plak -_-"

ABU said...

kalau terpancut pun mandi wajib je pun hahahahaha

err macam tu tanda sesuatu merenggek kat belakang kita.. oh.. seram gak ni..

macam macam mimpi abng stalker kita ni..

apa2 pun mintak di jahui je la benda2 yg tak elok kan..

Sekamar Rindu said...

salam...

tidur tak basuh kaki la ni..:))

aRa ❤ aFiq™ said...

seram oo mimpi uh.. ara penah gak mimpi ular2.. byk an bdoa insyaAllah xde apa :)

Miss Nadya said...

ish bt0l ke 2 abg stalker?ish bunyinye menakutkn..insyaallah xde ap2..

P/s : amboi abg stalker mengada..rep0rt kt akak stalker..hehe..

Juliet_iRa~" said...

ptt la nk masuk kat blog abg ni xblh..

ira suggest abg cuba jumpa ustaz..kot2 dia blh bantu...jangan biarkan je..takut nt melarat pula...benda2 halus ni kita bukan boleh sangka..

psss : ada x kwn abg pkai suzuki alto?ira br survey2 je..nk tgk mn ok..nk tau gak kereta tu jimat minyak x, service camne..

ikatankasihku said...

risaulah pulak kalau mimpi2 yg macam 2..Harap2 tak berterusan macam tu...

Fyqa said...

p/s : a'ah ex smtdsmz.. mana AS tau??

yeke.. ngee ^^

TeAqArH said...

PM jom..ade perkongsian dgn abg mengenai perkara ini..kontek email pun xpe...
natiqah.nadzari@gmail.com

Peah Glemer said...

welcome back bro!

cunndaa said...

cunndaa penah dpt mimpi ular yg besar lilin pinggang cunndaa..merujuk kepada ustz sarihan perubatan islam kate, kalau kita mimpi ular, ade org nk sihir kita..kalau ular tu dh patuk kita, bermakna sihir tu sudah masuk ke dalam bdn kita..
abg boleh search kat utube, ade kt sana utk lebih lanjut drp ust tu..

sama2 lah kita mohon spy kita dijauhi perkara-perkara tersebut.

farah hanim said...

yeaahh
abg da blik
huhuhu
dlm abg bercuty blog
fara cuty jgk
hohohoh :P

cipUtchiaPp said...

ehh, abg dah bukak blog balik :)
lame dah xbace entry2 abg..huhu

moga sentiasa dilindungi ALLAH..dijauhkan dri segala penyakit n malapetaka..insyaAllah..

✿Dear Yayah✿ said...

oh itu kisahnye..siannye..

it sokay, ain doakan abg tadak pape..

amalkan ambik wuduk n baca ayat qursi sblum tidur yoww.

#apehaltah duatiga menjak ni asyik "yoww2" je. haha =='

kalau tadak perubahan, jumpe le ustak2 or org 'alim. :)

Ca Cik Duyung said...

mungkin tu antara surah yg diamalkan oleh org2 yg buat rawatn islam ek untuk tentukan samada ada 'benda' ikut kita ke tak.huhu..xberani nak cuba.erk

ir yien 9897 said...

yien yg hantar hantu raya tu... huhu

doa tu akan di amal kan yien selalu

thank share :)

aimie amalina said...

emmm
abg kene berterusan taw amalkan mende2 ni sume
kekdg kita x sedar pon ade mende2 halus menumpang dok sama dlm tbh kita ni ..

semoga abg mamat baik2 aje..

LydSunshine said...

Abg stalker.. uihh...seram gak citer nih. Pegi jumpa ustaz la.

Qil_H0shi said...

sy pnh kene mcm abg.,pnh dngr kat crmh agme.,ustaz ckp kalau mimpi baby 0r ular ade kene megene ngn bende2 nih.,lps mimpi dukung baby.,n ade ciri2 terkene.,sy jupe ustaz.,alhamdulilah.,skanx da 0k.., :)

nadia natasya said...

takut nya >.<

semutsengal said...

Err,

aku takut pulak nak dgr bang, dahla duduk bujang ni.

Eika said...

lama tunggu abg on blik blog... ;)
dah ok la ni eh?? xde gangguan dh? hehe
doa byk2.. :) hee

Terbelog said...

ade makna kalo mimpi ular ni
tp lupa la..ape ar..
erm..kena google balik :0

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat