Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Monday, October 31, 2011

Soya bkn Coke

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Ada la sumber2 yg boleh dipercayai mengatakan soya x elok sgt diminum oleh lelaki sbb bole mendatangkn hormon wanita iaitu..breast!ye..bahasa lain nya buah susu.Jadi,gadis2 A cup dan B cup jgn risau lg,minum la soya,bukan cola.xpayah sorok2 barang dalam bra lagi. :D #ntah pape.haha


p/s: lupa plk..sbnrnya soya x baik diminum selalu sebab....lu fikir la sendiri ;)

xde apa yang lucah pun..think +ve.

47 comments:

ir yien 9897 said...

hahaha

merepek jer abg stalker nie..

future husband yien suka minum soya taw..hehehe

Cik Purple Pinkypuff said...

haahahhaha.. agak2 la nak letak tin cola kat situu..
#kurg pham ngan iklan tuh..=..='

semutsengal said...

abang.nak tanya, buahbsusu tuu apa?


saya budak baru blaja salah tlg tunjukkan.

anismelon said...

ngeng je vc nie..ades..lucah lucah..sy belum cukup umo..weee

Lea Isnawi said...

hahahahahaha

sengalan

Akeyla Frr . said...

Takpahamm --'

adwafarahin said...

yep mmg betul..pompuan mengandung pon x digalakkan minum soya kalau kandungannye lelaki ^^

PinKy MoMMa said...

a'ah encit papa pun tak kasi minum soya! dah lar soya tu sedappppp..

kasihan kena dera ngan laki sendiri..

Hanie_Dew said...

dan soya jugak tak berapa elok untuk perempuan. bole sebab kan cyst dan tumor rahim. so girls just take honey ok.

merahitujambu said...

wahahaha.....soya xelok..minum susu la.=_=

cipUtchiaPp said...

soya bagos utk lancar kan perjalanan darah la abg. especeli utk pompuan time uzur. :)

cik pha said...

kacang soya banyak manfaat nye weh,kalau y tengah mengandung,minum la,insyaAllah anak puteh hehehhe nk lebih putih minum clorox ahahha

cik pha said...

kacang soya banyak manfaat nye weh,kalau y tengah mengandung,minum la,insyaAllah anak puteh hehehhe nk lebih putih minum clorox ahahha

Saddila said...

perghh tak boleh blah pandangan laki tu bang .
ishhh . dosa2 -__-
hahaha

TeAqArH said...

yup..mmg soya x baek utk kesihatan..x kesah la utk lelaki ke pompuan..baek a minum susu dari soya..:)

Alynna said...

h0h0h0~ =)

Rtp Farra Arisha said...

adakah ia fakta atau hanyalah sekadar mitos? emm :'O

sekamar rindu said...

salam..

wahhh...iklan yg best..tapi saya suka minum soya jagung..:)

dayu_myself said...

ntah ape2 je kan abng stalker ni...
haish...
dhsyat..adeh....
pi la cepat2 kawen sane..
kah333333

Semut Senyum said...

haahhahah....
minum coke boleh menipiskan lapisan2 gigi..
mula2 takot nak bukak iklan tu, tapi think positive. ahhahahaha
lawak gile

aiko kato said...

wow...u are quite famous among the female bloggers kn??i wonder y...n most of them call u abg...so comel...but sorry..i can't call u abg cuz i do think u r younger than me..;P

btw, there is no such things that soya is bad for men ya..it has been proven that it is a good antioxidant agent where it can reduce cancer, minimize diabetis and some say it can act as a cholestrol reduction but few experts still argue on it..

tapi kn...one shud b more careful...since there r ppl yg allergic to soy products..;)

p/s: dun bother with all the ramblings if u find it annoying..LOL~

SoLy SoLicious said...

sy suke mnum soya ..mcm mn?

Yumida said...

soya sedap.....bgs utk our skin....more sedap if campo ngn cincau..

GnieSyazni said...

ngeee...iklan ntah pape..cmnela ek tin coke letak kat situ..sesak napas

ekabukanmakcikkau. said...

woih encik stalker kau punya saiz bape, lepas kau bgtau aku bgtau aku punya plak hak hakhak

aimi said...

nape pula x elok??????

dill said...

haha! tah pape iklannye.

dill.

farah hanim said...

hahaa
abg nie cam xder bnda lain nak pertnjukan.wakakkaka :P

Wanie said...

lucah2 :D be urself, xpyh nak gune cola sgt la kan..huhu

Hanie_Dew said...

pelupa betol la orang tua ni. haih. =.=' byk iklan yang dia suka tp satu pun tak ingat. lol. hahahhaa

Hanie_Dew said...

fuuhhhh...sib baik aku dah kawen.. hahahahaha...

eee..manjanya dia kat mak dia.

missmaisharah said...

nape soya x elok???

ILA HonEyBuNNy said...

dulu suka minum soya..sekarang tak pun....hehe...

Nurnajwa KZ said...

Soya bg kte sakit perut :( Tak suka soya ><

milo said...

hahaha..btw thanx a lot..!! :)))

cLovErX said...

aper yg lucah psl soya????erk..
hehe..cuma saya tahu soya tak elok mkn bnyk2 sbb kalau kulit luka susah nk hilang parut..

Bro Ahmad said...

ade je pernah dengar..pendapat orang lain2 hmmm...sedap je soya XD

syahirah said...

bahaha..mak oiii ayat dye...
peh peh

Anonymous said...

haah. pernah dengaq gak pasal ningkatkan hormon estrogen tuh.coke pon xbguih la bang.huh!

sUe UnniE;) said...

ok. akn trus minum..hahaha

amna said...

nasib kuota bb dh limit n x dpt tgk video ni.. har2~

*awatny x leh minum soya?

eddy syrol said...

tp isu minum soya tu mmg betul kodd... sebab ada yang cakap boleh tingkatkan kandungan hormon kewanitaan daam tubuh.. so berpada lah kot lelaki nak minum soya..tp soya sedap what..!!

hira said...

apa kes daaaa~ hahaha :p

Adylia Qarissa said...

memang tak minum soya ponnnnnn ;p

Bidadari Syurga said...

kita suka soya tau..

ittew tak suka gas... :p

eva said...

cola tin pulak jadinyer.. xper budget.. lps tu boleh minum.. haha

TeAqArH said...

bg ibu mengandung yg xleh minum susu dan gntkan susu dgn soya lg x elok..yes..admit dia akan cantikkan kulit anak dia tp kesian kat anak dia sbb anak dia x kuat..kite disogokkan dgn pemikiran org barat mengatakan soya bgus utk kesihatan..tp sbnrnye x pun..ade org rosak buah pinggan sbb terlalu suke minum air soya...ni terjd kat kawan kepda sorg kakak yg tqah kenal...
same goes tu daging kambing.kite kene tipu hidup2 dgn yahudi...depa kata daging kambing x baek utk kesihatan n punca darah tggi tp org yahudi makan daging kambing..ni antra care depa nk rosakkan org islam..dari segi pemakanan.^_^
maap la abg,terpnjang pulak komen

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat