Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Tuesday, September 4, 2012

3 jenis air

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Alhamdulillah dengan sedikit pembacaan abg nk kongsi sikit ilmu yg rasanya wajib kita tahu sebagai seorg muslim.Jom..kasi pecah dara.Sory x dpt letak gmbr sgt,nanti korg muntah pulak.sendiri google ek.

Sumber: Hasil pembacaan,tp abg olah supaya lebih faham dlm versi abg stalker! (Maaf klu x padat dan kurg tepat) InsyaAllah..sedikit ilmu dpt dikongsi bersama. :)

Apa yg korg tahu tentang Air Mani?
Heh!jgn tahu pancut je bang..ok,sume org tahu air mani utk lelaki.tapi ramai jgk x tahu yg prmpn pun ada air mani kn?ye,nona manis pun ada la.Bezanya air mani lelaki pekat,berlendir,ada bau lain2 masa dia kering/basah.Perempuan pny cair dan kekuningan.Cara keluar sama je masa kita tgh klimaks.Air mani xkn keluar meleleh/memancut kalau setakat comolot.Mesti la lepas adegan asmara lelaki prmpn.Kalau binatang abg x tahu plk. +_+ Hukum kalau keluar air mani,kita wajib la mandi wajib/junub.Spe2 yg x tahu niat mandi wajib tu elok la gali kubur sendiri siap2 k.Katakn la air mani kau yg smlm terkena pd baju,x pasan la konon.Senang je,korg kikis je air mani yg da kering tu.Kalau basah,basuh le..lepastu da bole gn pakaian tu tuk solat.Seelok2nya tukar la pakaian derr..= =' Owh ye,air mani kaler putih kelabu ye adik2.Ni kaler lelaki normal cm abg.

Air Mazi la plk..
Kalau dulu masa abg bodo2,serius ingatkn air mazi gadis2 je kne.Tapi salah derr.lelaki pun ado..air mazi ni bkn keluar lepas klimaks je tp kalau kita comolot atau lebih ekstrem berangan ehem2 pun bole keluar.Dia x memancut mcm air mani tu,meleleh je kot.xpernah perasan pulak..hahaha.sbb air mazi kdg2 x mendatangkn feel masa dia keluar.Kalau air mani tu kita dpt la rasa jgk kn guys?prmpn sila tutup mata.Warna mazi kalerless dan agak berlendir.Mazi klu keluar kita x payah mandi wajib,tp wajib wuduk dan da puas berlendir kena la cuci ehem2 kita.xkan kau x solat,nk ngadap buah hati kne bersih2. :)

Ada 1 lagi..Air Wadi.
Sekali tgk macam AnwarHadi pulak.imsorryimsorryimsorry!haha..air wadi ni mcm air kencing ckit2.sbb dia keluar lepas kita kencing.Mesti pernahkn lepas kita kencing tetbe kua lg terincit2 air,warna agk keruh2..x berbau.tu la dia.Bole juga keluar masa kita tgh meneran.bukan masa berak,tp masa angkat brg2 berat.Jadi hukum dia x perlu mandi wajib juga,cuma angkat hadas macam pas kencing je.Tapi pastikan x terkena spenda/boxer/g-string atau panty kita.

Patut la perempuan kena pakai pantyliner.Untuk keputihan,tp sbnrnya keputihan tu air mazi or wadi la kot.So skrg bkn perempuan je kena pakai pantyliner,lelaki pun!Tapiii...errr...mcm mn ek?HAHAHA..spe2 bole la bt tutorial utk lelaki pakai pantyliner. :P aku risau tercampak je masa main bola.hahahha ;))

72 comments:

sea_lavender said...

info tmbhkn pengethuan~
terima kasih =)
Salam Maal Hijrah~
Ape azam baru~~

Saddila said...

haha kelakar la ustaz stalker hari ni .

i'm sorry3 . tu dia !

bagus bang . good info :)

HAI USTAZ .

eva said...

ahahahah!! gelak jer baca..

owner ; said...

readinggg ~

Rtp Farra Arisha said...

emm, these infos are good and will be good if all men know these all!!

Rozuan Ismail said...

thanks for info tapi tercampak mase main bola?haha x leh bayang

missmaisharah said...

info yg bagus abg:)

p/S: tp wat lawak plak ang ni ..aah eh..pntyliner untuk pompan je kot..laki x yh la haha:P

ikhwan said...

hahah. nice info :D
konfius gak laki kene pakai pantyliner.haha

Bella Bell said...

ayat atas tu dah serius. sekali bila suruh buat tutorial terus saya gelak guling2. hahahahhaahhahahahaa.

Cik Purple Pinkypuff said...

oooo... mcm tuh.. hahahahahahaha.. mink takleh bayang mcm mana kalau lelaki pakai panty liner? bole ka? hahahahaha.. adesss..+_+

zareliqa afiqa said...

Woahh! totop mata! huuu=.=
ehee,kalau tercampak amik ler balik.KEKEKE :D

c'axoera said...

hrmmmmmmm ada lagi yang tak tersenarai ni kan heheh

aiko kato said...

thanks iz, at least tiha dun hav to google about this topic..hee~

izfanora said...

gud info.. :)

laskar pelangi said...

wah! info yang berguna lah abg stalker..ngeee~ =D

syahirah said...

huuu bru tau kwujudan air wadi..

anwarhadi<---- english accent dye mantap r...suke dgr..

tpi lgi suke matlutfi..lalala

cik pha said...

aku kerut kerut dahi baca ayat last

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahah..laki pakai pntyliner?adoii la..hehehe

okeh..faham semua air neh..ehheh

Lea Isnawi said...

xleh byg kalo lelaki gune pantyliner. hehe

1st time dgr air wadi tu

sergeant keroro said...

haha, ade pulak pantyliner untuk laki XD

farah hanim said...

hahaaaaa
abg nie post entry mest yg kelakar2
hahaaaa
kalao tension bole gelak bace info macam2 nie :D
hahaaa

Wanie said...

dua air tu penah dengar..air wadi macam tak pernah dengar tak pun dah lupe..hehe..

cipUtchiaPp said...

hahaha..haishh, ngokngek la..xpela, emy anggap mcm tgh blaja biology lah ni :)

Izyan Masri said...

HAHA.BERILMU BETUL ENTRY KALI NI XD HIKHIK

putry arisa said...

::nice info...::
tapi pelik la der.. kalu lelaki nak pakai panty liner...
ish.. pelik3x.. hihihihihi...
nota kaki; SALAM MAAL HIJRAH EA..
singgah blogs k.. entry baru; salah ke jadi manusia yang mesra ALAM??

onie said...

tutorial?amboi abg,hahaha...

hati♡ said...

gd info abg.. keh3 ^^

aimi said...

abg stalker yg sengal =P

uwmaisarah said...

Heee, knowledge knowledge.
malu2 kucing jap =.=

TiraPengemis said...

ohhh.....air yg last tue baru tahu....

aRa ❤ aFiq™ said...

haha.. abg stalker kai pantyliner ka ? :P

EyqaLuvender said...

ngeh3...iqa baru je baca dlm DARA.COM edisi December...
abg..abg...hehe

Daddylicious said...

faham2...hehe!

Adylia Qarissa said...

bagus untuk adik2 yang bawah umur 12 tahun...ilmu dari abg stalker :)

KizZ said...

Hohoh..18SX ni entri ni..

محمد رازيق said...

ada air lain lagi tak bro? hehe

milo said...

erkkk..ok...kdg2 terkompiuss jgk antara air yg tersenarai ni..hehe..

Fauzan Zain said...

air zamzam paling baek..

ifnirsweet said...

erm..mula mengerti....ngihihi

Nur Ezzati said...

haha =D bagus entri nyh :)

LAici KAng Ais said...

entry terbaekkkk!

Nazz@Purple said...

ala bro..lelaki pkai lampin terus je lah..tak yah pantyliner..hehehehe..

Juliet_iRa~" said...

sengal la bro statement last tu...haha..nsb baik bukan under age..;p

salam maal hijrah bro..

~SaL IjOu~ said...

ahaha..tang mana nak ternampak masa men bola tu Afiq..pantyliner tu kan taruk kat spentot belah dalam.. =p

yann said...

amboiiiii abg stalker...lama x singgah sini, dtg2 je dpt blaja ilmu sains haha :P

Bro Ahmad said...

ISHH ingat air apa tadi huhuuu info menarik

cik ika said...

err..bru tahu..tpi thumbs up kt abg la bg info cmni..:)

adwafarahin said...

yep kaum hawa eloknya pakai pantyliner tu so sblm solat bole basih dan solat ngan selesa ^^

TeAqArH said...

masa kat skolah tau pasal pmpn de airmana tp cm x yakin jek..pdhal yg ckp tu ustaz..:p
owh..air wadi..x penah tau pun..thnx utk info

hana nabihah said...

hehe ingat jenis air ni..yang 5 jenis tu...mutanajis, musyamas , mutlak DLL :p

Yumida said...

haha...cmne la mun lelaki pakei pantyliner....kompom sopan santun...kikikiki...

cik LOLA said...

wahhh!!!
info yang sangat berguna,
tapi takboleh nak bayangkan klau ade pantyliner utk lelaki..
pelikkkkkkkkk. haha

PeRmAtA bIrU said...

hahahahah... maklumat yang lengkap... :)

EYFAalias said...

air waddi tu tak pernah dengar. yang dua atas tu memang dah selalu dengar. ehehhee.

ir yien 9897 said...

ilmu baru..thankz abg stalker :)

tai berunsur kan tut..hehehehe

Phat said...

nice info..tp bro tertinggal pesan kat kawan2..jgn jadi kan air mani sebagai peluru untuk menembak jatuh cicak atas siling rumah sekian hahaha

merahitujambu said...

lelaki patut pakai pantyliner??ekekke..lawok jee..cer pakai..ahahaha..info berguna tp kadang2 malu la ank baca.x senonoh tul abg ni tau..=p

Finaz Jaafar said...

hahaha..gila abang ni..nak sangat ke pakai pantyliner???

Bidadari Syurga said...

aip... info gak nie....

Ct Aja said...

hahhahahhaha...lawak, tapi bagus info ni...

SoLy SoLicious said...

haha.. kene bljr tu la AS ^^

Sarra N Allemanda said...

serius lawak.. part pantyliner tuh.. hehehe~

siti kektus said...

Haha. Request kat carefree buat patyliner utk lelaki la lepas ni nampaknya. :p

Liyana Zahim said...

Nice info abg.. Huhuhu... Ley jd ustaz pahni.. :D

hira said...

hahaha. aduhai. info yang ni pun abang nak buat. muehehe. sila-sila. tertipu tau saya :p

Oshin said...

hahaha walaupun agak weng kata-kata mu tp info yg bagus...

ape kata abg wat tutorial tu wakakaka

Cik Aish said...

emm tak paham...can u explain with more details? haha

Bell said...

hahahahha...
cannot go la...
tergelak je baca tang last sekali tu..kah3..i can't imagine...kah3x..

Terbelog said...

asal aku baru tau air wadi haha

semutsengal said...

Eiiiuuuuuwww,

malu iteewww bace entri abang ni..

Saddila said...

takut tercampak keluar. ini paling lawak. gelak macam orang gila ni ha.

roomate pun pandang lain macam. haha.

Tea Dno said...

macam mana lak lelaki nak pakai pantyliner?muahaha

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat