Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Sunday, August 7, 2011

Nk bekas blk?

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..


Hrtu kita cte psl cara nk lupakn perompak hati skrg ni atas permintaan Aneff n fya,abg nk share ilmu cara nk rujuk balik pasangan korg.Ehem,sedau dri ckit..bkn pasangan tp 'Bekas' ok.

x kesah le apa pun dosa korg kt dia.Ni ha Cara Nak Rujuk Ex-beruk.


1. Bli ipad atau mercedes yg plg latest tuk dia.Klu dia bkn mata duitan,amik garfu calar2kn harta yg korg plg syg bg membuktikn dia lg brharga dr brg yg ko syg.

2. Klu melalui kata2 x dpt cairkn hati gemuk dia,ko prg dpn2 dia,ckp 'im sory..bye!' smbil bt mke insaf dan senyuman plg cute.Jgn tggu dia bls,trus blah dgn longlai.Minx2 dia kesian kt ko sbb pk ko x mkn 10hr konon sdh sgt. 

3. Klu seth tan bg bunga,sbb kita x ckup seth sgt so kita bg le kaktus rm1.50 tu je.Nmpk cute.Ltk dlm kotak sebsr bole,jgn htr trus pd dia tp tglkn atas meja cls/kje or dpn rmh dia.Pastu htr msj "cinta sy ibarat kaktus.wlupn skt ble tertusuk duri,hayatnya lama berbnding bunga".phm2 sdri..Pastikn gn kotak hadiah ok,klu recycle gn kotak tv,peti ais ke,hai2 bye2 la korg..

4. Ble terserempak dgn dia kt mn2,jgn pndg cm nk mkn.Tp pndg dgn penuh ksh syg,wlupn dia x pndg mke kita yg cm pch rmh ni.Dia ttp akn rs aura kita.*kot2 la kn.Plg tdk pun dia thu kita msh sygkn dia.

5. Ble da putus jgn bt mulut jamban plk.Tp selalu2 la puji/cte baik2 je tntg dia.Ble org tny je la..jgn lak org x tny,ko tetbe ckp.*annoying ok!so ble dia thu korg cte baik2 je,trbuka la hti dia utk trm blk.

6. Pd yg sblm ni kedekut..cendol semangkuk pun makwe bayau,yg makwe lak kencing 20sen minx pkwe,elok le korg kuakn duit ckit.Bli la sugus kaler ungu atau coki2 ke,pastu minx maaf smpai mencungap.Supaya dia nmpk betapa sangapnya kita dgn cinta dia.

7. Buktikn kt dia yg kita mmg sayanggggg sgt,smpai jd gila ckp sorg2.Bt sesuatu yg masuk di akal supaya dia percaya kita x tipu dia lg smbil mata kebil2 tuk meyakinkn dia.

8. Klu dpt awek/pkwe yg jual mhl sgt even slh kck je.korg bt x thu je la..dia mmg ada niat tu.say sorry pastu abaikn dia.Klu dia sygkn korg,kompem dia dtg blk.Yg ni x gn modal lgsg.

9. Jgn tnjukkn kebendulan kite dgn bt sesuatu yg x guna dan sampah.wlupn org kmpg sume thu bijakkk nya kita ni.Jgn smpai tergadai maruah k.

10. Sume bnd kita da bt,dr step 1 smpai 10 da cuba.Tp dia ttp keraskn hati wlpn kite da gila babas insaf.Abg suggest xpyh la merayu lg..pergi mampus la dgn dia.Bunga bkn sekuntum,kumbang bkn seekor.

FYI,no 2,3,4 dan 5 tlh terbukti brkesan.sbb kwn abg da bt dan berjaya.Awas ye,bkn abg!
Yoyo

38 comments:

A M E ! said...

HAHA . ame sentiasa mengamalkan kumbang bukan seekor , bunga bukan sekuntum . :)

kalau dah tiada rezeki atau jodoh untuk bersama , ame cari lain je . HAHA . boleh ? :O

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

amboi2...

tips berguna benor ni..

adwafarahin said...

eleh abg cover2 ckp kwn padahal abg en? hihi

xde2 gurau je :P

hati~♡ said...

hani suke no.3 tu.. hehhehe..

amboi br muncul ye jengok hani.. lupa org kg ni ye.. uwaaa ;p

FYA PELANGI ! said...

haha. YB ni. gitew erk ? tp, da lost cntac tros kot. tataw r npe, fya amk tw jgk psl dy 2. fya add fb, ms sme dy remove ouh. wish bfday pn, xckp tengs. lgu mna cek nk wt ? haha.

cunndaa said...

adiooo..kaktus pun mahal oke..
petik bunga taik ayam je kat tepi jalan tu bagi kat BEKAS "tupperware".... ^^

PinKy MoMMa said...

wewiiit coki2 tu akak pun suka ;)
lolly pop ok juga, nampak lg comel hahahaha..

EYFAalias said...

mak aii. dah jd dr love dh abg stalker ni.

COP! macam mana nak pandang dengan kasih sayang? ce tunjuk demo! ahhaa

Izyan Masri said...

ALAAA,KALAU TANAK IKUT TIPS ABANG STALKER KALI NI BOLEH TAK?SEBAB TANAK RUJUK DAH XD

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

oh siap ada testimoni lagi eh..
hehe...
bagi OE, kalau dah pergi, tak payahlah nak terkejar2 lagi..
memang buat penat jelah...
lebih baik cari yang lain...
manalah tahu yang lain tu lagi baik dari yang itu... kan kan kan....
(n_n)

Abang Stalker said...

AME:

yela..org tu kn nk srh mama crikn jodoh.ye dak?haha..ank yg baik.

Abang Stalker said...

NUYUI:

baik la sgt ni.. :P xthu ex da naik menyampah lg mau ngurat blk.haha

Abang Stalker said...

ADWA:

Adwa farahin!!!bkn abg la.. :( kwn,kwn tau..

Abang Stalker said...

HANI:

ske?try la bt.haha..tp x manis la tuk sorg prmpn.entry ni sbnrnya tuk lelaki.so bg pkwe hani la ek. :)

Abang Stalker said...

FYA:

abaikn dia,jantan jahanam nm nya tu.thanks pun xnk.ni nk marah ni..

Abang Stalker said...

CUNNDAA:

eleh..marah sgt..thu le.ok2,entri ni excluding u.hahaha..sy fhm. :D

Abang Stalker said...

KAK PINKY:

sy da thu da.. -____- senang pujuk ni.kasi coki2 seploh btg je da x ngajuk. :D

Abang Stalker said...

EYFA:

utk keterangan dan demonstrasi lbh lnjut sila dail 0137177777.trm ksh..*no fon bangla* haha

Abang Stalker said...

IZYAN:

xpyh le..org da ada buah hati intan payung kn..bahgia letuww~haha

Abang Stalker said...

OE:

yup,100% setuju.cri lain je..bt pe nk jilat ludah blk kn. :)

iQa~ said...

hahaha.....

kumbang bukan seekor... =P

Cik Mira said...

bekas tetap bekas. ahah. kalo bepisah cara elok takpe. kalo bepisah secara bermusuh dan lebih banyak maasalah baek tak payah

Farahiyah Smart said...

hahahahahaha....farah gelak guling-guling ni....:P

cipUtchiaPp said...

hahahaha..abg !! yg no 3 tu best.. ^_^
cinta ibrt kaktus.wlup0n skt tertusuk,hyt nye lame dr bunga.. :p

ZORA said...

hahhaa..terbaik la...:)

Miz Novexx said...

tak payah la rujuk balik, buat sakit hati jer (^_^)V

Ain Nadiah said...

memang sampai sedetik selepas selamanya pun bekas tak kan pandang balik. hahah best

cik aisha said...

wah bg tips xley blah sumenye...haha...kalau rujuk pastu putus pastu rujuk balik pastu putus lik, xpyh le...lupakan terus....bia ati skt pun xpe..:(

Izzaty Ishak said...

Berguna semua tips ni. T_T

Asyila Zainuddin said...

haha.. xnk la rujuk2 balik.. lain kalo dah kawen.. ngee..

Amiirah-Cassan said...

abang, haha semua nni mmg the best laa , kompom ex2 ni akan balik kan ! hahahaha paling best yang #1 ! HAHAA

A N E F F said...

elehhh bekas ke , ex-beruk ke ... pernah ada hubungan jugak kannnnnn .. time suke tak ingt .. bila dah jadik ex , mcm2 panggilan keluar :|

Namee Roslan said...

alah...hang cari ja org lain terus. hahah. buat apa nk rujukl2 smpai nk kena beli ipad segala. nmpak sgt lah pasangan kita tu mata duitan! betui dak??

EZAN IDMA said...

i hate may ex! haha :) tq wish my beday ya

Abang Stalker said...

NAMEE: betui2.. :D

EZAN: ok.. ^_^ same2.

uwmaisarah said...

abang! no 1 tu best gilaa :D
haha
bestnye kalo ade org camtu ^__^

misszra said...

abang stalker..:) ehemm...hmmm...:)

iPai said...

uhuh .. no. 1 takleh blah kan .. nak mercedes je ..

yang isi tengah2 tuh bnyak laa juga betulnya ..

apa2 pon, janji ikhlas .. kalau tak nak juga, buat je no 10, tak yah try satu2 .. uhuhu

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat