Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Sunday, August 7, 2011

Bila soalan cepu cemas ditanya

Di suatu ptg yg damai..

Nana  : Nenek,nti adik nk keluar doktor potong perut mama.
Nenek: Eh,x la nana.Adik keluar tmpt lain. Cool

Nana  : owh,adik kua kt jubo mama kn?
Nenek:http://matcuoi.com 
xkn nk jwb jwp sbnr.lg mati nk jwb blk nti.Coolhahaha..kesimpulan,jaga la prkataan kita dan kdg2 tipu sunat itu perlu.


23 comments:

PinKy MoMMa said...

erksss apakah...malu nk komen hehehe

FaTinFiRDaUs said...

erkk.. hahaha

nur izzati zakaria said...

agak tutt2 ! ahahaa

EYFAalias said...

terasa segan jap baca entry ni. isk iskk.

cik rama-rama said...

tp kan sy rasa kan bang, sex education tu agak penting juga sebenarnya..cuma msyrkt kita x sedia nk menerima lg kot, biar budak2 mningkt dewasa dan faham sndri..

Aisyah Aina said...

hehe....memang malu kalau nak jawab.....haish budak ni :)

EYFAalias said...

abang! abang punya banner tu. sediakan coding dia sekali. senang nanti terus amek letak kat profile :D

cik aisha said...

wah.....nak komen tp no komen lebey slmt...;p

TeAqArH said...

hahaha..abg sungguh teruk...bukan tipu sunat..tu tipu btol..xpe2..da besor nnt dya phm la...hahaha

Miz Novexx said...

tak paham.... ( budak blur )

EYFAalias said...

abang try follow tuto ni.

http://myra-aida.blogspot.com/2011/06/tutorial-letak-banner-dalam-blog.html

Amiirah-Cassan said...

wakakaka , lawak2 , kekeke

Terbelog said...

erm..
keluar dkt
tuutt...

Scya Lollita said...

hahaha klaka lah budak tu !!

Echin Nadiossa said...

hahahah mampu gelak jela ^^

Asyila Zainuddin said...

haha.. nasib bdk tu x tnye kat kite.. mau speechless kang.. ngee..

dodol d said...

huhuhu...terkedu nenek tu. klu sy la, sy x tau nk ckp ape.hahahaha

dodol d said...

huhuhu...terkedu nenek tu. klu sy la, sy x tau nk ckp ape.hahahaha

Namee Roslan said...

hahah...saya ada adik laki. jarak umur mmg jauh gilaa...dia 7 tahun skang. dia tanya saya, namee namee, namee sunat dah ke? nak tengok..

me? aaaa, apa adik aku nih!

iPai said...

alahai .. tukar alih bahasa je .. uhuhu

Izzaty Ishak said...

Hehehe

Tea said...

sampai hati kata kua ikut jubo.. adess..

izfanora said...

hurm.. bahasa jiwa bangsa.

keluarnya anak adam itu dari suatu tempat yang hina. ada sebab ia dijadikan sebegitu. supaya manusia itu tidak mendabik dada dan sentiasa ingat tentang kejadian mereka.

 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat