Selamat Datang di Zon Kaki Skodeng.Selamat Menyekodeng :)

Thursday, December 29, 2011

Syafakallah

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Semoga kesakitan yang dialami dapat menghapus dosa2 lampau..:) Sy minta ampun,minta maaf pada semua.Semoga kita semua berjaya dunia akhirat.Didik diri,terdidik akhlak.InsyaAllah.



Sunday, December 18, 2011

7hari

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..


WARNING: keturunan abg x main saka T_T my parents sgt moden dan berfikiran muda.

Da 6hari abg tutup blog,masuk hari ni genap la seminggu.Dalam tempoh seminggu abg menjauhkan diri,macam2 mimpi abg dapat.Da sah2 la tidur x berkualiti.3malam berturut2 abg mimpi ular,bukan sekor 2ekor,tp berekor2 ular.Mimpi kalau x de prmpn mmg x sah le..so dlm mimpi dan hari yg lain,abg mimpi perempuan,budak kecik,bebi,kne belasah,termasuk la adegan2 18sx tp x de la sampai aku terpancut.Yg ringan2 je..selingan agaknya.

Dengar mcm seram tp x de apa pun..cuma risau,lepas dapat mimpi2 mcm tu badan jadi sakit2 dan ada la simptom2 lain termasuk la gangguan secara x langsung dr 'benda' yg x diingini.Aku x de la takut,tapi x nk le benda2 karut mcm tu merosakkn tdo kn?

Ada yg suggest satu surah ni..bacaan Ruqyah Syariah.Bukan suruh hafal,suruh dgr je.Nanti ada la tanda2 yg menunjukkn kita ni tgh diganggu.

habis je dgr,kita cuba rasa diri sdri.Ada batuk2,rasa nk muntah,berdebar2,bawah kulit mcm ada benda gerak2,kau tetbe sendawa,menguap plk,pastu pening.kalau ada diantara tanda2 ni..sah le,mesti ada benda yg sangkut kt kau.

Tapi..tapi.,abg x cuba lg nk dengar surah ni..:D risau pulak.Buat sembahyang je la..amalkn doa2 untuk menjauhkan diri dari gangguan jin.

Doa Mohon Dihilangkan Rasa Takut Terhadap Syaitan.(Bagi dlm bm la,senang hafal)

-"Aku berlindung dengan kalimah Tuhan yang Maha Sempurna daripada syaitan yang menggoda dan pandangan mata yang menyeramkan.."-

[P/S]:Selamat berblogging semula,abg stalker :)

Wednesday, December 7, 2011

Jantan binatang

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Hari ni hari paling malang aku rasa.Ada ke patut kekejaman suami pd isteri jadi depan mata abg yg jambu,macho dan berhati lembut ni awal pagi td (2,3pagi).ok,sekarang abg tengah merantau negeri org atas urusan kerje.So tumpang la rumah sedara mara.

Rasa cam bangang sangat tengok jantan yg bole dikategorikn cukup sifat tapi x cukup akal rupanya.Pukul isteri sepak teranjang depan anak2?!kepala hotak kau..baruah punya org.binatang pun x bt macam tu la bodoh.kalau binatang buat pun da sah2 x ada akal.Kesian anak baru umur 5tahun,1tahun tengok bapak dia jadi binatang belasah mak dia.Memang cilaka punya lelaki la kalau kau kaki pukul perempuan.Kalau bini kau tu curang x apa la jugak,tangan2 kn.xde pun dalam Islam kata kaki2 kan bini.Yg bermasalahnya engkau,da kawin bt cara da kwin,ni tiap2 malam keluar meronggeng mcm jantan sundal bajet org bujang.Aku yg bujang pun x keluar balik 2,3pagi.Melepak kepala hangok kau la..Aku jadi emosi ni sebab mmg x bole la tgk kekejaman melampau macam tu pd perempuan sungguhpun bini org ke,nenek org ke.Dia tetap perempuan lemah!berderau darah masa buka pintu,tgk sepupu perempuan kena terajang macam lembu!mana letaknya akal org yg jadi kaki pukul bini ni?rasanya kt celah bontot la.x pun memang dilahirkn cacat x de otak.

Ya Allah..kalau la dia kakak or adik perempuan aku,memang da lunyai kau aku kerjakn la sial.Lelaki,kau memang sialan kalau kau x pernah bersyukur ada bini yang baik dan ank yg bijak.Harap dijauhkn sifat buas ni dari aku dan lelaki2 baik kt luar sana.Fikir la dulu sebelum pukul bini,bayangkn apa perasaan kita bila mak or adik beradik kita yg kene belasah mcm tu.Paling tidak pun perangai setan kau tu x la merebak seluruh badan mcm org kena sawan babi.semoga Allah membalas segala kejahatan kau kt dunia dan bagi kebahagian pd org2 yg tertindas.Aminn ya Rob.

Tindakan: Abg ni cuma sepupu,so masa dia tgh pukul tu abg terus tolak dia ke tepi je.Kasar2 ok,x main lelembut ni.Nak tumbuk x sampai hati tunjuk kekejaman abg pulak sbb anak dia tengok.Abg ni ada akal lagi.Cukup la abg angkat anak2 dia keluar dr bilik tu,and suruh kakak sepupu abg tu keluar bilik.Jantan tu meroyan sorg2 la.bengong.



Sunday, December 4, 2011

Blog da pulih

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Alhamdulillah blog abg da kembali ceria,siap pakai bju baru.wlupn template agak keanak-anakkan,aku dulik apa.Mungkin ada yg perasan,blog abg ni da 2hari terbelangkalai dek kerana hacker yg kesian kurang kasih sayang agaknya sampai da x ada kerja hack blog org.Blog abg masih sama,warna warni mcm blog aweks2,tp isi masih gatal macam dulu.

To Hackers gigaGigal: Lu cilok guwa lagi,guwa cilok lu sampai lu sendiri takut nak cilok org lagi.Kau bukan duk luar negara,dalam Malaysia je pun.careful bro..kau masih budak2.Guwa abg yg baik,jd guwa ada sabar lg dgn lu.


Pada brader2 giga: Harap korg faham.Masing2 da bole jd bapak org.Jangan buat main2 la suka2 hack org k.dosa bhai.Mmg budak kau ada kurg ajar dgn aku.Nak hack bukan blog ni,korg salah pilih.blog aku ni x hasilkn duit pun.ok,syukur sbb kau x delete data aku.dan ko pun kne syukur jgk la sbb kalau aku kehilangan blog ni,jgn ingat aku nk menangis,nk duk diam je.Sampai lubang cacing aku cri korg.-Nak org hormat kita,kne la kita pun hormat org.-

Tips utk korg,sila pastikn password blog korang 'very strong'.Kang x pasal2 pulak budak x cukup kasih syg hack blog korg.


Monday, November 28, 2011

Sape nk rm100?

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Entri ni bukan la abg yg nak bagi korg rm100.Abg EqbalZack yg bermurah hati sangat tiap2 bulan nk bt amal.Sape2 rasa lebih bagus dr abg,ok jom klik link ni: EqbalZack.

EqbalZack ni dia menerima dan memberi.#x ramai yg sudi nk bg kita asah bakat menulis dan nah!rm100 tiap2 bulan dpt senang2 je dgn hanya menaip kt blog.DAN,dia ada IQ yg tinggi.Sgt charming ok.

Sunday, November 20, 2011

Cinta adalah anugerah

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Jom sume join pertandingan menulis.x kesah le kau nk merepek apa pun.bro Eq x kesah.Menang belakang kira.


"Lecture-student relationship,anything wrong?"

     Zaman belajar adalah zaman paling seronok sekali..Mengurat pengajar tu perkara biasa.Pantang ada pengajar muda,lagi-lagi yang belum kawin.Kalau tua tak kawin lagi pun aku sapu je.Ala..mengurat bukan la sampai nak ajak kawin.Sengaja nak ampu.Untung-untung nanti dapat la markah free.Pengajar tu manusia juga kan?Kadang pelajar tak menggatal pun,dia sendiri yang lebih-lebih.Ada je pengajar yang mulakan dulu.Padahal dah kawin,tapi masih lagi miang dengan anak dara orang.Yang pelajar apa lagi,sambil menyelam minum air.Pengajar menggoda,pelajar ternoda.Sama je,dua-dua gatal.
       Pada pandangan aku kalau gatal-gatal biasa macam bergurau dalam kelas ke,selalu sebut-sebut nama ke tak apa la kot.Tak salah pun semua tu.Yela pengikat hubungan supaya lagi mesra.Asal tak bawa ke ranjang sudah la.Gurau senda tu kena ada.Tak la muka pelajar ketat semacam dalam kelas.Pengajar nak mengajar pun tak ada perasaan.Andai kata hubungan mesra dalam kelas tu sampai terbawa-bawa kat luar,pun tak salah.Tapi berpada la eh.Jangan sampai hubungan tu bawa bau pula satu kampus.Pandai makan,pandai la simpan.Kalau pelajar lain tahu nanti buruk la reputasi kita.Kita ni pelajar,bercinta pula dengan pengajar.Masyarakat kita ni kan ada je yang tak puas hati.Punca sebenarnya cemburu,dia kalau boleh nak juga tu.
       Ok la kesimpulannya,tak ada salah dan dosa hubungan antara pengajar dengan pelajar tu walau apa pun status sebenar hubungan mereka,asalkan tahu jaga batas-batas kita.Masa kerja,kita kerja.Waktu bersuka ria kita buat la apa pun janji bukan perkara mungkar.Masing-masing dah besar,tak akan nak leter lagi.Bertindak menggunakan akal,berfikir la dengan waras.

274words

Tuesday, November 15, 2011

Tuesday Blues~

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Hari ni besday mama.Selamat hari lahir Cikgu Yuni...:) makin hari makin muda makin kacak macam anak teruna dia.sweet 15 syg!anak bujang awak sayang mama dia sepenuh hati.Maaf x dapat balik rumah sambut dengan mama.Tapi tahun ni ada hadiah istimewa.Semoga doa2 abg setiap hari untuk mama tercinta dimakbulkan..i love u mom. :)


p/s: entri ni dan komen dr korg abg akn tunjuk pd mama bila blk kl nti.biar dia terharu ckit. :') thanks all.muahh..seketui.

Sunday, November 6, 2011

Jom bt kawan! :)

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Jom beramas mesra dgn mereka!segmen Kenali Rakan Blogger.(da tutup)


Gambar terpampang 1 minggu.Bole la korg klik link depa tuk lebih kenal. :) masing2 ada kelebihannya.dpt 40org kawan sehari ok gak kn. ;) bole bt calon bini ni..#jgn mengade +_+









Terima kasih menyokong abg,samada yg join,followers dan yg menjadi silent reader.Abg menyepi seminggu dulu k.Da free nti abg skodeng spe2 yg dtg cni.Selamat berkenalan dgn diorg ni. ;) 

owh,thanks pd mink sbb sudi bt kn abg watermark.

Friday, November 4, 2011

Nak salahkn sape

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

1st time entri panjang dipendekkan.sbb ketandusan keghairahan malam ni.#rasanya selalu je =='

Baru pas gayut dgn Fasha Sendal.Kita cakap suara tu aurat perempuan,tp dia duk kata kita blk.yela..spe srh kau (lelaki) buat Mariah kari jadi pujaan.Lisa SuLihani kau gila2kn.+_+ perempuan pki singkat2 lelaki kata lemak terkeluar sana cni.Lelaki bulu ketiak panjang berjela pakai singlet ke hulu ke hilir xde sorg pun berani maki.

Bab kutuk mengutuk mmg menjadi feberet kita kn.Lagi2 lelaki..tang isu aurat,pemakaian lagi la prmpn teruk kena hentam.Konon imam muda nk cri mcm ustazah pilihan.pung pang pung pang kutuk prmpn pki itu pakai ini buka sana buka cni.Ingatkn baik le sgt..Sekali tgk awek kau..pffttttt...x kuasa mak nk ckp~

Lelaki cakap perempuan x bole main takraw.nti lipat2 tercampak benda lain plk +__+.tapi skrg ada je..main tuk negara.kt skola2 pun xde lg pasukan takraw perempuan.ada ke?habaq mai.Lelaki bersorak xde sape pun kesah.bila perempuan gelak kuat ckit,1kolej tahu ank tekak dia besaq. o.O sbb perempuan kn terkenal dgn ketatasusilaan bhai.

Perempuan main bola jaring sampai 6.59pm,tiba2 ada plk azan sesat dr blok asrama lelaki.pdahal belum masuk waktu lg.tapi bila lelaki main bola sampai 7.45pm,senyap sunyi je rasa asrama lelaki mcm xde org je.sume balik kampung kot.


#blur..+__+

Thursday, November 3, 2011

Cara mendekati si dia.

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Hai sayang's :) Bercinta tu mudah,macam mkn kacang,tp nk daptkn cinta tu susah ckit,bkn mkn kacang tapi tanam kacang.So abg nk share ilmu ckit pd adik2,kakak,abg,pkcik makcik dan x lupa atok nenek cyber.

Step mendekati perempuan/lelaki a.k.a awal perkenalan.

1. Kalau da mmg jatuh cinta,jgn gelojoh minta nombor,minta tu,minta ni,mcm2 kau nk..penampar xnk plk.kayuh pelan2 la..kalau perempuan yg x genyah lg la ssh nk ngurat.Lelaki pun sama.Take time.

2. Mulakn dgn bismillah,bkn srh mkn tp siasat dulu ckit2 latar belakang dia.Jgn main tibai je asal cun/hensem ngam.Kot2 org pny ke kn kita lak yg kena tibai.Sabar banyak,jgn main terkam.

3. Kalau kenal di alam cyber mcm Fb,Blog,Twitter,cuba2 la bg pandangan ke kt status dia,like,atau komen apa2 yg menyenangkn hati dia.tapi awas,jgn sampai melebih lak.tahu r excited.#Annoying plk.

4. Kawal emosi,rasa genyah melebih cover la ckit.status or entri yg agk menyampah tu baik padam.Ada lelaki x suka prmpn gelegak sgt,dan prmpn pun x suka lelaki over bajet.#contohnya abg.ok,x sgt.+_+

5. Jangan gelabah bila dia bg respon.Cepat je nk say i love u,klu luah kt prmpn mmg kau dpt i hate u..kalau luah pd lelaki ok lg kot.Lelaki kn cool.Paling teruk pun dia ckp 'kita kwn dlu eh'.petanda baik tu.

6. Bila da agk selalu dia bg respon,cuba la memuji ckit.pujian tu biar la ikhlas dan mmg berpadanan dgn dia.jgn main puji je..kang dia tahu lak kita ada udang sebalik batu.padahal kita mmg niat baik.

7. Agak mcm da rapat,selalu komen gelak2,tukar2 pandangan,baru maju panjang ckit.Borak pasal kehidupan kita.tp jangan lak cte dalam seluar dalam pun nk ckp.malu ok!cite ckit2 la..yg baik2 je.

8. Percakapan kena jaga.walaupun kita xnk hipokrit,tp bahasa tu cantik ckit.Cuba bawa dia ke tahap di mana kita nk dia ingat kita bila dia bt sesuatu.Pendek kata dia tersenyum la sbb kita.

9. Kalau dia da mula suka kt kita,dia mesti akn banyak tny tentang diri kita,pastu sehari kau x cari dia,meroyan dia cri kau.Itu tanda awal rindu.da suka la tu..tp jgn berharap sgt,perasaan bole berubah2.

10. Sampai satu tahap bila kita rasa yakin dia pun ada perasaan kt kita,setelah melalui kesemua step di atas #konon la..so apa lg,cuba la memikat hati dia dengan gurauan2 manja plk.try geletek ckit je dlu.aiceh..^^

11. Andai kau x geletek dia pun dia da semcm,ok tahniah!Sila luahkn perasaan pada dia.InsyaAllah ada hasil..kalau x berhasil maksudnya kena mandi air longkang la kot.hahaha..

12. Tu pun nk ajar ke..da suka,da sayang,da couple,g la dating dgn mak bapak dia sekali.tnjuk benau yg kita ni mmg ikhlas dgn ank dia.jgn ingat nk ank je,mak bapak pun kne amik hati diorg gk.

13. Kalau cuma perasaan suka je,jwbnya kena la usaha lebih dan peka.Mgkn korg lambat,dia da ada yg lain.bye2 je la ek..redha.cuba yg lain.Jgn berhenti mencari.jodoh xkn dtg dr langit even mmg da ditetapkn.


Apa2 pun kena ikhlas la ye.Usaha da,doa dan tawakal.Jgn ada tipu walau ckit pun.Sbb kalau kantoi,segala2nya musnah. :) terima kasih membaca.


Wednesday, November 2, 2011

x_x

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Bila kena tag dari blogger2 perempuan,terasa diri ini begitu seksi.hahahah ;)) ok,plis jgn tag lg la.

Jom,cikedaut..soalan dari budak comel.Serius comel,x caya jom terjah.
1. Suka GF/BF yang macam mana?
-Ghairah dan buas.
2. Harta atau keikhlasan?
-Ada option seks x?haha.ok gurau +_+ both!
3. Awak rasa saya ni comel tak?
-err..comel tp selepas abg la.mana bole lawan tauke ma.haha
4. Paling suka tengok apa?
-Tengok perempuan!hahahah ^^
5. Nak kawen masa umur berapa?
-Kalau bole nk sekarang jgk dik.tapi apa kn daya...sobss~
6. One word describe yourself.
-Seksi :P
7. Pendapat tentang perempuan yang ber make up.
-Asalkan x membadutkn diri,ok la kot.

Yg ni pula soalan dr kaki tibai budak.

1.Nama betul + ayah + atuk ;p
-Muhd Af__ Iz___ bin Yusof Ik___ bin Om__.
2.Status diri terbaru bermula 1 November 2011
-Masih belum berbini dan ber'anak.

3.Takut hantu tak ? Hantu apa paling best ? Kenapa ?
-Takut hantu tetek sbb xnk kena sorok dalam bra,nanti kembung isap susu.hahaha [malu ke?kemon la..sebut dpn pakwe x malu plk x_x]

4.Nak maki tentang blog saya , sila buat sekarang ;p
-xnk sbb blog abg ni lg haprak.pfttt..
5.Waktu jawab tag ni , korang pikir apa ?
-Serius nk berak.#skt perut
6.Sihat ? Dah makan ? Mandi ?
-Baru je gila sbb jwb soalan ni.Makan belum,mandi da.#taip pas mgrib skrg ni.
7.Kenapa bila marah , korang buat muka ? haha
-Sebab abg kn manja.So what?!
8.Ada berangan tak nak jadi sefemes HZ , CE n FL ?
-Apa tu?brand coklat ke.hahaha
9.Marah saya tak ? ;p
-x pun,sukeee sgt.rasa nk beramas mesrassss.
10.Habis tu , kenapa jawab cam nak tak nak je ? Grrr
-sebab rasa nk berak,kena kemut .tahu? +__+
11.Saya sayang awak . Sayang saya tak ? Muahaha
-Abg Stalker pencinta wanita.#sila muntah.^^
Klu pergi terjah diorg,kirim salam abg pd diorg dak mok ni.ok bai! ;)


Monday, October 31, 2011

Promotion

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..


[Segmen Kenali Rakan Blogger..BUKAN pertandingan Ratu Cantik]

Untuk minggu ni rasanya tak ada apa lagi abg nak update.Sape2 rasa nak abg tampal gambar korang kt entri abg,buat seperti berikut.Bole la korg berkenalan sesama korg.


1. Buat entri ringkas tapi padat,mesti la ada lampiran ni,
Tepek header kacak ni.Backlink ke sini.[nak curi,Ctrl+klik]


Lain2 yg kena ada:
-gambar passport korg or gambar yg sopan tak menjolok mata setepek SAHAJA.
-bawah gambar korang tu letak nama penuh/glemer,
-umur dan status (single,married,janda,duda)
-3 sebab kenapa kau cantik/hensem (CANTIK TAK SEMESTI PADA RUPA)


2. Tajuk entri: 
Aku cantik&Abg Stalker --->(blogger perempuan)
Aku hensem&Abg Stalker--> (blogger lelaki)


(Jangan malu2,semua makhluk tuhan tu cantik/kacak.xde org kata kita perasan.)

Expired: Sampai AHAD ni la eh,sbb busy skrg. (UPDATED)
[Klik cni..SENARAI RAKAN BLOGGER yg da join]

p/s: lelaki x join mgkn sbb abg lg kacak dr diorg,so rs malu kot.hahaha..xpe2..kita tgk spe perempuan dan lelaki sejati yg berani. ;)

Soya bkn Coke

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Ada la sumber2 yg boleh dipercayai mengatakan soya x elok sgt diminum oleh lelaki sbb bole mendatangkn hormon wanita iaitu..breast!ye..bahasa lain nya buah susu.Jadi,gadis2 A cup dan B cup jgn risau lg,minum la soya,bukan cola.xpayah sorok2 barang dalam bra lagi. :D #ntah pape.haha


p/s: lupa plk..sbnrnya soya x baik diminum selalu sebab....lu fikir la sendiri ;)

xde apa yang lucah pun..think +ve.

Sunday, October 30, 2011

Langkah elak bau badan

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Hai bebi2 sume,lelaki/perempuan dan khunsa.ok kali ni abg tertarik nk bagi tips untuk elak bau badan atas desakan keyword dr blogspot dan nuffnang.

Langkah2 elak bau badan:

1. Guna limau nipis/limau sambal yg mak kita tanam blkg rmh tu sebagai mandian.Bukan suruh bt air,tapi genyeh,sental celah2 ketiak,celah apa2 je la yg korg suka.Spe2 x mampu nk sental,meh cni abg tolong.haha
2. Kulit limau yg kita da genyeh kt ketiak tu jgn buang.Dari bazir,amik dan buat sambal belacan guna kulit limau.xpun kunyah je bt ulam mkn dgn nasi.Ada apa kesah..ketiak sdri jgk kn.

3. Jgn pakai sabun/shower foam yg kau da tahu mmg x sesuai untuk badan kau.Kita bukan nk wangi,tp nk buang bakteria.Guna sabun yg ada anti kuman,biar mati kuman kt bdn tu.Pakai deodorant juga!(ubat ketiak)
4. Cukur la bulu ketiak bhai..panjang berjela x seksi,semak ada la.Konon buat tocang.Bila berpeluh,ada bakteria punca bau busuk.tu yg ketiak basah dulu,psl bulu mengalahkn lalang. +__+

5. Pakai perfume/losyen yg semerbak harum.Biar 100km org da tau itu kita.Mahal ckit xpe la..topup bole lak bli,xkn tuk bdn x mampu.

6. Pastikn kita mandi setiap hari.Paling malas pun 2x la sehr..pagi dan lwt ptg.Nak2 pulak kaki sukan,kaki rayap,da penat mst berpeluh2.Kelengkang jgn ckp r..hapak.Klu x mandi mmg harum la bau kau.

7. Kadang2 bau badan ni bukan datang dari badan je.Jgn pakai pakaian yg da terpakai.Mentang2 la smlm pakai kejap je,pastu gantung.konon wangi lagi la..2x pakai ok lg,3x pakai klu campak dalam kolam mampus ikan2 dalam tu.
8. Jgn mkn makanan yg bole naikkn bau badan,bau mulut.Da tahu ketiak tu busuk,badan tu hamis,lagi mau mencekik sup kambing la,kari kambing.Lama2 kita pun bau kambing gak.

9. Tukar pakaian disetiap aktiviti.Contoh pagi tu ada aktiviti luar,petang masuk kuliah.Kalau bole tukar la pakaian korg klu da tahu kita ni ada sejenis penyakit badan berbau.Malu beb klu kwn tegur.

10 Andai kata sume diatas ni x mujarab,x bawak sebarang kesan kt korg..pergi minum perfume tu,telan sabun bulat2,gantung kt leher pewangi ambi-pur.

Amalkn je la..insyaAllah,kurang bau bdn.Muka hensem,cantik,x guna jgk kalau badan bau kepam..p/s: soalan2 yg orang tag abang korg bole tengok kt page bwh header (tag!) bai! ;) 

Wednesday, October 26, 2011

Kaum hawa sekalian

Assalamualaikm wbt dan slmt sejahtera..

Apa kabau anak2?haha..kobau baik le hendaknya.Sbnrnya abg mmg x nk hudpate.x de benda kot nk mencarut.Korg nk yg lucah2 ke?wawawaa..;)) Relax2..hrtu abg da bg tips bercium kn.So hrni bkn nk bg tips beromen plk.No,no,no..panas kubur abg nti.

Sejak akhir2 ni byk betul kes melibatkan prmpn,rogol,ragut,buang ank,buat ank,mcm2 lg r.Sampai bdk2 perempuan kecik pun da x selamat.Turut dijadikan pemuas nafsu pd binatang bertopeng manusia.Yg kesiannya OKU pun jadi mangsa.Mcm mn la org x kata dunia nk kiamat..So sebagai abang yg risaukn adik2 dan juga kakak2,abg nk bg teknik la ckit.Asas protect dri sendiri.

1. Kalau keluar rumah tu bawa la apa2 yg tajam tuk dibuat sebagai senjata jika berlaku apa2 yg x diduga.Contohnya kunci kereta,kunci rmh ke,x pun bwk je pisau sayur.Jgn tercucuk diri sdri da la ye adik2.hahaha..function kunci kerete/rmh tu ble korg diserang,genggam kemas2 then sekuat hati cucuk mata or bahagian mke si penyangak.Guna jari pun bole..cucuk mata dia.

2. Jika korg rs mampu nk melawan,ada tenaga..kalau apa2 terjadi,samada dipeluk,dikepit,dipenyek,hahaha...gunakan buku 5 or lebih tepat lg separa jari telunjuk dan jari hantu.then tumbuk sekuat limpa ke arah tekak/halkum.Biasanya yg jadi penyangak ni lelaki.Biar diorg tercekik,batuk terbahak2.

3. Andai kata korg diserang dr belakang,dipeluk.Sengetkn bdn korg ckit ke kiri/kanan dan kaki kiri/kanan selit dibelakang kaki malaun tu supaya ada ruang ckit then hentak rusuk penyangak guna siku korg yg tajam kuat2.Abg rs yg ni sesuai tuk spe2 yg pnh bljr seni mempertahankn diri.Diorg lebih tangkas,yela da ada basic kn.

4. Tangan korg dikepit/dihimpit/dipeluk,da x mampu nk buat apa2?gunakan la gigi masing2..apa guna hr2 asah gigi klu x bole nk tlg kita.Gigit je mn2 tempat pun yg korg rs sdp tuk digigit.hahaha..jgn ambil masa plk pk nk gigit kt mn.Klu diorg tutup mulut korg gn tgn,meronta ckit then gigit jari dia tu biar putus.Ble dia menjerit dan melepaskn korg,cepat2 tumbuk kerongkong or cucuk mata dia kuat2.

5. Abg pun x tahu da nk ajar apa..kang ajar yg ssh2 payah la korg nk fhm.Disaat mencemaskn apa pun x bole nk fkr melainkn teknik2 mudah yg mmg on da spot korg bt.Ok,last thin' yg mampu tuk para gadis2 kt luar sana bt......tendang telo dia sekuat hati,sepenuh tenaga.Kalau kaki x sampai nk tendang,apa ada kesah...da terdesakkn,picit je 'adik' dia kuat dgn tgn,penuh ghairah,bygkn korg tgh ramas santan.Pastu pulas mcm tgh pulas kepala paip then sentap lelaju.Lakukan dlm masa kurg dari seminit.perghh....mandul terus rs nya.Disamping tu jgk dpt le korg rs..hahaha.sambil menyelam minum air. :P


Pesanan dr Kak Diya: Bawa perfume and lighter dalam handbag atau poket lagi senang kot..bukan suruh smoking..tapi suruh spray perfume and lighter di ON serentak..biar dapat menghasilkan api..biau terbakau muka malaun todi tu wahahaha..bahasa melaka dah kuau hahahaha.--> melaka maju 2010.hahaha

Sebelum semua tu terjadi,pastikn korg menjaga aurat dan maruah masing2.Jgn sampai lelaki ckp korg (perempuan) yg tadah,kami (lelaki) beri je..Sedara mara,sepupu ke,abg/adik angkat,bapak tiri,kwn2,pun x bole caya..beware k.

Kepada Eyqa Luvender, abg hrp kamu dpt berfikir sewaras2nya sebelum bertindak.Apa yg eyqa bt hrni akan mempengaruhi masa hadapan eyqa. :)

p/s: sempena diwali ni abg dpt cuti sehr,mn yg mampu abg singgah la ke blog korg yg dtg k. ;) yg mn x sempat jgn ngajuk,mgkn hari lain..insyaAllah.abg masih sdg berkursus,bz.

Tuesday, October 18, 2011

2minit jp!

Sory syg2..bt masa ni abg tersgt la sibuk sbb tgh berkursus 4bulan.so x dpt nk jengah or komen korg macam org gila.maaf sgt tau.klu rindu tgk la bulan..klu x nmpk mke abg jgn la nangis lak.cuba hr lain..kuang3.spe2 yg ada no fon abg tu bole la msj..ade ke?haha..sbb xde la sje pelawa.doakn kesihatan korg baik2 je,dan doakn kesihatan abg jgk k. ;) 

much love,
abg iz

Tuesday, October 11, 2011

How to cium2

Assalamualaikum wbt dan slmt sejahtera..

Bunyi tajuk mcm minta penampar je dr korg sume kn.Relax r..xyah hipokrit.ada yg belum baligh ke?klu blm bole tekan [X] kanan atas.Ambil tips ni sekadar suka2,pengetahuan am.Pls,dont do at home.Yg belum berkhawin jgn ok.


How to cium2..

1. Gosok gigi hari2 max 3x sehari.Kalau ko pemalas gosok gigi mcm beruang peliharaan,setahun 1x.Kompem..bini/laki ko pun teragak2 nk cium.eewww..~

2. Singgam a.k.a gula2 getah.Kdg2 da gosok gigi pun mulut bau pekung.So kunyah la singgam tuk lbh kemanisan.lebih harum mulut kau,lebih menjadi2 la nafsu seksual tu,bermula dr ciuman kemudian....hahaha

3. Jauhi dr bawang merah dan bawang putih.Err...bau dia kuat kot.Klu ko jenis yg cpt ghairah,asyik nk bercium je cm omputih,sila2 la jaga pemakanan ko tu.

4. Not a good kisser?hm..senang.Apply kt buah dlu.Ni bkn onani k.contoh,cium buah epal.cuba beberapa cara yg berlainan pd epal.Jgn risau,rs2 ada org nmpk,cpt2 mkn buah tu.wawawaa..;))

5. Sebelum nk memulakan ciuman,anggap psgn ko tu mcm hasil buruan yg jrg ko dpt.*da mcm binatang plk* ok abaikn.Yg pasti lakukn dgn ikhlas,ghairah,not too hard or soft~bru la puas.

6. Elakkn kissing sampai berlaga gigi.nti ngilu lak,kn da terganggu.Apa2 pun bibir yg kena maju kehdpn.Org yg ske bergmbr muncung itik tu ni la kelebihan dia.hahaha

7. Keep moving.jgn jadi batang pisang,x gerak2..maksudnya dua2 kena bg respon.kepala ke kiri kanan,kiri kanan.tp jgn smpai terkehel da le..

8. Pandang mata ke mata.x pyh susah gn bahasa badan atau bahasa isyarat nk mintak cium.Pindahkn aura ko kt pasangan gn mata je.Goda2 la ckit..xkn tu pun nk ajar.

9. Sesekali relax jp amik nafas ckup2.Jgn bantai cium je smpai klimaks.xmo la..abah x suka.nanti 'cerita' cpt hbs kn x syok.

10. Guna kepakaran ko sdri =='

Tips ni kwn abg cilok dr mn ntah,abg tlg olahkn bg mudah fhm.Masa dgr dia ckp mmg tergelak hbs.i'm not a good kisser.nk tahu lps kwin la.. :P (MINGGU NI XDE CIK ANON,SBB ABG X ON9 TUK BEBERAPA MINGGU.BUSY.)

P/S/S: Kalau x ajar pun korg kn pandai2..bdk umur 7tahun pun da miang.Ada ke ckp nk kwin dgn cikgu.1st day nk peluk,2nd day nk cium,3rd nk rogol..hahahah..rogol?ok,rs nya nk beromen.x reti sebut la tu..
 

Copyright © 2013 | AbangStalker | Design by Cik Bulat